Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@11:21:11 GMT

مرگ مشکوک مرد ۴۹ ساله‌ در بیجار

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۰۸۰۰

مرگ مشکوک مرد ۴۹ ساله‌ در بیجار

سرهنگ محمدصادق پیروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شامگاه چهارشنبه گزارشی مبنی بر کشف جسد یک مرد ۴۹ ساله در منزل شخصی اش به پلیس آگاهی ارجاع شد و ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: هیچ گونه علائمی از درگیری، خودکشی یا سایر موارد در صحنه اولیه وجود نداشت و با ورود پزشکی قانونی، آزمایشات ویژه بر روی این جسد انجام شد و با توجه به حساسیت موضوع، اعلام نظر پلیس بر اساس نتایج پزشکی قانونی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بیجار یادآور شد: آبروی افراد و خانواده ها برای پلیس محترم است و از عموم مردم خواهشمندیم از انتشار شایعات بی پایه و اساس در این مورد خودداری کنند.

او در خصوص جسدی مردی میانسال که چند روز پیش زیر خودروی سواری سمند کشف شده بود نیز گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته و اعلام نظر پزشکی قانونی، این مرد به علت سکته قلبی در هنگام تعمیر خودرو جان خود را از دست داده بود.

شامگاه پنجشنبه گذشته جسد یک مرد میانسال زیر یکدستگاه خودروی سواری سمند که متعلق به خودش بود در ورودی شهر بیجار از سمت همدان توسط پلیس کشف شد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

برچسب‌ها مرگ ناگهانی انتظامی سازمان پزشکی قانونی کشور بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرگ ناگهانی انتظامی سازمان پزشکی قانونی کشور بیجار مرگ ناگهانی انتظامی سازمان پزشکی قانونی کشور بیجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، طبق قانون تعیین تعرفه خدمات سلامت برای کلیه ارائه کنندگان خدمت باید تا پایان سال قبل، تنها از مسیر شورای عالی بیمه و هیئت وزیران به تصویب برسد. موضوعی که با گذشت ۲۷ روز از سال ۱۴۰۳ هنوز جزئیات آن ابلاغ نشده است. وزیر بهداشت در انتقاد از انتشار نرخ گذاری های تعرفه های پزشکی انجمن های علمی گفت :‌ تعرفه گذاری ویزیت پزشکی خارج از مسیر شورای عالی بیمه، غیرقانونی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تعرفه‌های پزشکی فقط از مسیر قانونی
  • طرح حجاب و عفاف از امروز در قم آغاز شد
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزییات شهادت مامور پلیس در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی هیرمند
  • جزییات شهادت مامور پلیس هیرمند
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند
  • اجرای طرح حجاب و عفاف در قم + جزئیات
  • آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از امروز در قم