Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رمضانی زاده در این خصوص اظهار داشت: پس از اعلان خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا سفید رنگ با 36 سرنشین که از  مشهد مقدس به سمت هرمزگان در حال حرکت بود،بلافاصله رسیدگی به موضع در دستور کار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بازپرس ویژه ای در دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر کار رسیدگی به موضوع را آغاز نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام کرد:دستورات قضائی لازم جهت مشخص شدن علل و عوامل این حادثه تلخ صادر گردیده است.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر بیان کرد:تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد علت وقوع حادثه طبق نظریه پلیس راه شمال کرمان،عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است .

  این مقام قضائی گفت:این اتوبوس ساعت 03:34 دقیقه بامداد 25دی ماه در مسیر  کوهستانی و کیلومتر 45محور باغین به بردسیر که اغلب در فصل زمستان شاهد نزول رحمت الهی و بارش برف در این محور مواصلاتی هستیم ، واژگون شده است .

وی هشدار داد :با توجه به اینکه محل وقوع حادثه یکی از نقاط حادثه خیز بوده ،لذابایستی اداره راه و شهرسازی شهرستان بردسیر با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان نسبت به اصلاح مسیر یاد شده به قید فوریت اقدام نمایند

وی افزود:در این حادثه متاسفانه  7 نفر از شهروندان شامل 5 مرد و 2خانم جان خود را از دست دادند و  29 مصدوم جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان های کرمان  منتقل گردیده اند .

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین نیکویی نژاد عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ظهر امروز واژگونی ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان به مرکز پیام مخابره شد.

وی با بیان اینکه این حادثه حد فاصل روستای میمند بخش پاتاوه به وقوع پیوست، اظهار کرد: ۳ کد امداد پایگاه جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: دو نفر از راننده‌ها در محل فوت کرده و تلاش برای نجات راننده سوم بی‌نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محور یاسوج به اصفهان از خطرآفرین ترین محورهای کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 6085933

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده