Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلیمانی فرد با اشاره به انعقاد تفاهم همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه با میراث فرهنگی، گفت: کارگروه های استانی به منظور بومی سازی مفاد این تفاهم نامه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در کارگروه مشترک وقف و آیین انعقاد تفاهمنامه بین ادارات کل اوقاف و میراث فرهنگی گلستان اظهار کرد: در سال های گذشته «ابراهیم کریمی»، مدیرکل سابق میراث فرهنگی و صنایع دستی استان با مجموعه اوقاف و امور خیریه همکاری خوبی داشتند و با افزایش سطح همکاری ها چالش ها و مشکلات بین دو اداره کل پیگیری و برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان به انعقاد تفاهم همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه با میراث فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: با تفاهم خوب ملی که انجام شده کارگروه های استانی به منظور بومی سازی مفاد این تفاهم نامه شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: وقف نقش بی بدیلی در تمدن سازی داشته و در ادوار مختلف تاریخی شاهد آن هستیم که سنت حسنه وقف معرف فرهنگ نوع دوستی بوده است و همچنین از انباشته شدن ثروت در جامعه جلوگیری کرده است.

 

وی افزود: وقف برکات زیادی در عرصه مذهبی، دینی و اجتماعی به همراه دارد و استان گلستان با مردم متدین و نوع دوستی که داشته از این موضوع مستنثی نیست.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان متذکر شد: با تعامل، هم افزایی و هم اندیشی بین دستگاهی می توان به بسیاری از اهداف دست پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: 123 بقعه متبرکه در استان گلستان وجود دارد که برای رفع نیازهای معنوی و بازآفرینی روحی موثر هستند و در سالهای اخیر نیز به موضوع مباحث اجتماعی و کارآفرینی در جوار این بقاع متبرکه توجه شده است.

 

وی گفت: ایجاد بازارچه صنایع دستی در مجموعه بقاع متبرکه را دنبال می کنیم و این نگاه وجود دارد که بتوانیم با هم افزایی بیشتر برای افزایش بهره وری از موقوفات گام برداریم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خاطرنشان کرد: درخواست داریم که جنبه تسهیلگری و انعطاف در اجرای قوانین در نظر گرفته شود تا بتوانیم طراحی که در مجموعه اوقاف و امور خیریه وجود دارد پیش ببریم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: موزه وقف را در مجموعه اوقاف و امورخیریه استان گلستان دنبال می کنیم، در ماه های گذشته طرح خوبی آماده شده و در کارگروه استانی مصوب شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سقوط هواپیمای اوکراینی فهما سردار سلیمانی مسجد کانون های مساجد رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی وقف و میراث مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان سلیمانی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق با هدف توسعه مزیت‌های دانش‌بنیانی برای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به امضا رسید.

حسین اصغری شیوائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس، با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیلی که در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، به ویژه در حوزه واحد پردیس که در ناحیه نوآوری پارک علم و فناوری قرار گرفته است، گفت: در بازدید دکتر طهرانچی از افتتاح «سرای نوآوری و فضای کار اشتراکی» به همراه آقای مهندس صفاری مسئول پارک علم و فناوری، مقرر شد که ما بتوانیم در شرق تهران یک برنامه مشترک برای مراکز رشد همجوار داشته باشیم.

رئیس واحد پردیس تأکید کرد: ان شاءالله بتوانیم مزیت‌هایی که در پارک علم و فناوری وجود دارد از جمله معافیت‌های مالیاتی و سایر حمایت‌هایی که در واقع معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری دارد را به واحد‌های همجوار از جمله واحد تهران شرق توسعه و تسری بدهیم.

اصغری شیوائی ادامه داد: یک تفاهم نامه با واحد فیروزکوه بسته ایم و امروز هم در خدمت دکتر موسوی اصل رئیس واحد تهران شرق هستیم که بتوانیم توسعه مزیت‌های دانش بنیانی را به مجموعه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.

گفتنی است در این جلسه بهزادی پور مدیرکل سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، عاشوری فر مدیر سرا‌های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و حاج آقا بازگلی مدیرکل حراست واحد حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود