Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان رئیس راهیان نور قرارگاه علم الهدی استان سمنان از افزایش 25 درصدی اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان به اردوی راهیان نور خبر داد.

دکتر مسعود نصیری زرندی با اعلام این خبر در جلسه هماهنگی این اردو ها که با حضور مسئولان سپاه و بسیج و نیز دانتشگاه‌های استان در دانشگاه سمنان برگزار شد اظهار کرد: امسال دو هزار نفر از دانشجویان این استان از 15 اسفند به اردوی راهیان نور اعزام می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس راهیان نور قرارگاه علم الهدی استان با بیان اینکه پارسال یک هزار و 200دانشجوی استان به این اردو اعزام شدند افزود‌: سهمیه بندی دانشگاههای استان برای اعزام دانشجویان بر اساس تعداد دانشجویان آن دانشگاه است .

وی گفت: اعزام‌ها به دو صورت ریلی و با اتوبوس انجام می‌شود که بیشتر راغب اعزام با قطار هستیم و تلاش می‌کنیم که اعزام‌ها به صورت ریلی انجام شود .

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: بر اساس سهمیه‌بندی انجام شده سهمیه دانشگاه‌های دولتی استان سمنان از اعزام‌های امسال  701 نفر‌، دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود 184 نفر ، دانشگاه‌های آزاد استان 233 نفر ، دانشگاههای پیام نور 66 نفر  و مابقی، سهمیه دانشگاههای فنی و حرفه‌ای‌، فرهنگیان‌، علمی کاربردی و غیر انتفاعی است .

دکتر نصیری با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور باعث تحولات روحی دانشجویان می شود افزود‌: اولویت اعزام در این اردو با دانشجویان بار اولیست و دانشجویان در این اردوی  پنج روزه از یادمان های مختلف دوران دفاع مقدس شامل فتح المبین ، فکه ، شلمچه ، طلائیه و ... دیدن می‌کنند .

حجت الاسلام ذوالفقاری لقب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان هم در این جلسه گفت:‌ اردوهای راهیان نور سبب ماندگاری دستاوردهای عظیم و زمینه ساز پیشرفت مادی و معنوی کشور می‌شود .

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری راهیان نور دانشجویی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان درجلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو عباس توان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان در جلسه شورای آموزشی این دانشگاه از افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران خبر داد.

وی ضمن بیان موفقیت‌های حوزه آموزش این دانشگاه از فراهم شدن زمینه لازم جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی بعد تعطیلات نوروز قدردانی کرد.

او با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو معلم درسال جدید به ویژه در پردیس خواهران برفراهم شدن امکانات و تمهیدات لازم جهت پذیرش دانشجودر سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴تاکید کرد.
 
گفتنی است از مهمترین مسائل مطرح شده در جلسه مذکور می‌توان به موارد: ارائه گزارش وضعیت برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمین، اعلام وضعیت رشته‌ها و تعداد دانشجویان سال ۱۴۰۳، اعلام وضعیت پذیرش دوره‌های جدید مهارت آموزان، پیشنهاد تدوین برنامه سواد قرآنی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ _۱۴۰۴، طرح موضوع المپیاد علمی دانشجویی، درخواست دانشجویان ورودی سال ۱۴۰۰ ریاضی جهت ترم تابستان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان فارس
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • افزایش مصرف سوخت در استان سمنان