Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام سید مسعود مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: سلسله محافل انس با قرآن کریم به یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای مقاومت، شهدای سانحه هوایی و جان‌باختگان حادثه کرمان در حرم مطهر رضوی، مساجد سطح شهر مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این محافل باهدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها در راستای سرلوحه قرار دادن منش و رفتار این بزرگ‌مرد انقلابی و شهدای مقاومت اجرا خواهد شد.
میریان با اشاره به، سانحه هوایی اخیر که باعث تأسف و تأثر همه ایرانیان شد؛ افزود: از این اتفاق بسیارغمگین هستیم و هیچ‌وقت سردمداران استکبار که مسبب این حوادث هستند را نخواهیم بخشید.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی تصریح کرد: سلسله محافل انس با قرآن کریم با گردهمایی جامعه قرآنی مشهد مقدس با همکاری آستان قدس رضوی، اداره علوم قرآنی حرم مطهر رضوی، مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، اداره اوقاف و امور خیریه و جامعه قاریان قرآن مشهد، مؤسسات فعال قرآنی و جامعه قاریان افغانستانی مشهد در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و تا چهلم شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.
 اولین جلسه از سلسله محافل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین‌المللی استاد حاج حمید شاکر نژاد و قاری نوجوان سینا فتحی، مداحی آقای حسین‌خانی و اجرای گروه سیرت النبی پنجشنبه ۲۶ دی‌ ۹۸ هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در دارالقرآن کریم حرم مطهر رضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی برگزار می‌شود. همچنین به همت خادمیاران قرآنی آستان قدس رضوی این مراسم در مساجد سایر نقاط کشور نیز اجرا خواهد شد.   انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهدای مقاومت حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش‌های هنری، مهندس مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند. هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، برای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند. این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاورد‌های قرآنی این مجموعه آشنا شدند.  در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفتگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که صرفا به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد.  بنیاد رستو به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی در سال ۱۹۹۸ و با هدف گسترش پیام اسلام به سراسر جهان، تقویت ایمان مسلمانان و احیای هنر‌های اسلامی در کشور مالزی و در شهر شاه عالم تاسیس شد. این سازمان تا امروز بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار رینگیت را صرف جمع‌آوری و پیشرفت نقوش سنتی فرهنگ مالزی کرده است که متاثر از فرهنگ اسلامی است. این مرکز با حمایت دولت و خیرین تبدیل به یک مرکز بزرگ برای نشر قرآن کریم و احیای هنر‌های اسلامی شده است که دارای کارگاه‌های خوشنویسی و تذهیب قرآن کریم، فروشگاهی برای فروش آثار هنری قرآنی و گاهی پذیرایی میهمانانی از کشور‌های مختلف جهان است. همچنین ارتباط فرهنگی با کشور‌های اسلامی از دیگر سیاست‌های این بنیاد محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • پاسخگویی ۸۳ کارشناس احکام، عقاید و قرآن به بیش از ۳ هزار تماس مردمی در حرم رضوی