Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بهداشت و درمان شادگان گفت: طرح واکسیناسیون قطره فلج اطفال از تاریخ ۵ بهمن ماه با تیم های عملیاتی این شبکه در سطح شهرستان شادگان آغاز می شود.

افشین دریانبرد امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح واکسیناسیون قطره فلج اطفال از تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری با حضور تیم های عملیاتی در سطح شهرستان شادگان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: واکسیناسیون فلج اطفال تزریق(IPV) برای تمامی کودکان شادگانی متولد اول فروردین ۹۵ لغایت اول شهریور ۱۳۹۷ که واکسن نوبت چهار ماهگی پولیو تزریقی را دریافت نکرده اند با در دست داشتن کارت واکسیناسیون به خانه بهداشت، مرکز بهداشت یا پایگاه بهداشتی محل زندگی خود مراجعه کنند و این واکسن را به صورت رایگان دریافت کنند.

دریانبرد در پایان افزود: همه ما باید در این راستا تلاش کنیم تا این بیماری ریشه کن شود و لذا تحقق این مهم همکاری مردم را می طلبد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان کودکان واکسیناسیون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  نوبت اول طرح تکمیلی فلج اطفال از دوم اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت  امسال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال  در سطح استان آغاز شده است و مرحله دوم از سی ام اردیبهشت آغاز و تا  اول خرداد امسال۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نحوه اجرای طرح در سطح استان به اینصورت است که در این مناطق با خوراندن قطره خوراکی فلج اطفال بصورت خانه به خانه توسط تیم های عملیاتی انجام می شود.

در این طرح تعداد ۵۷ تیم عملیاتی ۳ نفره بهداشتی (متشکل از ناظر،واکسیناتور و راننده) به منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه کنی فلج اطفال شرکت دارند.


دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مشهد اجرا می‌شود
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست