Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت: احزاب و جریانات سیاسی در استان گیلان تقویت وحدت و انسجام ملی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی «خانه احزاب استان گیلان» با اشاره به اهمیت همبستگی ملی اظهار داشت: احزاب، گروه‌های مختلف سیاسی و متفکران یکی از مولفه‌های مهم تقویت وحدت و انسجام ملی به‌شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با اشاره به توجه دولت به زمینه‌سازی برای نقش‌آفرینی بهتر احزاب در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و توسعه فرهنگی کشور گفت: از زمان پیروزی انقلاب تا امروز دولت‌ها نگاه متفاوتی به احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی داشتند تا اینکه زمینه فعالیت گسترده احزاب در دولت اصلاحات شکل گرفت.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه احزاب سیاسی با هر گرایشی می‌توانند نقش اساسی در توسعه کشور داشته باشند ابراز داشت: هم‌اکنون 116 حزب فعال دارای پروانه فعالیت در کشور هستند و 9 حزب جدید نیز اخیراً تشکیل شده است.

انگلیس وحدت ملی ایران را نشانه گرفته استخروش ملی برای انتقام خون سردار سلیمانی؛ تجسم انسجام و وحدت ملی در ایران اسلامیمجاهدت، دلاوری و ایثارگری شهید سردار سلیمانی تجلی بخش وحدت ملی است

وی هدف از اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تثبیت شرایط بازار و زمینه‌ساز رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاخص‌های اقتصادی ما نشانگر ثبات نسبی آن و کاهش التهاب بازار است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که شاهد رشد اقتصادی باشیم.

استاندار گیلان تاکید کرد: امروز ایستادگی، مقاومت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در سایه همدلی و افزایش مشارکت‌های مردمی رمز موفقیت و مصون ماندن ما در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی است اما کسانی‌که ضرورت این انسجام را باور ندارند  زمینه دلسردی را در جامعه فراهم می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این مراسم با اشاره به سخنان اعضای احزاب در رابطه با اهمیت حفظ نظام سیاسی کشور، زمینه تحرک و پویایی مردم و آگاهی و اشتغال اظهار داشت: این وجه مشترک بین نظرات و اهداف احزاب می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند.

محمود قاسم‌نژاد خانه احزاب استان گیلان را محل رجوع احزاب مختلف از سراسر استان اعلام کرد و بیان داشت: اعضای این خانه می‌توانند برطرف‌کننده بسیاری از کاستی‌های موجود در جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار جهانی تمام توان خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی به‌کار گرفته احزاب دارای نقش تعیین‌کننده‌ای هستند بنابراین در این شرایط بایستی در کنار هم باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول این سال‌ها نقش بسیاری در عرصه‌های مختلف ایفا کرده است افزود: جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و کشورهایی نظیر عراق، افغانستان و سایر کشورهای منطقه نقش و حضور موثری داشته و این نقش‌آفرینی‌ها یک سرمایه اجتماعی برای کشور ما است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه احزاب باید بتوانند با همفکری و تعامل باهم، افراد شایسته و توانمند را برای پست‌ها و مسئولیت‌های مختلف انتخاب کنند گفت: بخشی از مشکلات کشور باید با مطالبه احزاب حل و فصل شود.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم

رئیس‌جمهور با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • نشست کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • دیدار رئیسی با رئیس مجلس ملی پاکستان
  • پاکستان علاقه‌مند و نیازمند به گسترش همکاری‌ها با ایران است
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط