Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهید پرور و قدرشناس زنجان ساعاتی پیش با حضور گسترده خود، بار دیگر مقام شامخ شهید را ارج نهادند و با پیکر الناز نبیئی، شهیده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی وداع کردند. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، زنجانی‌های قدرشناس این بار در تشییع پیکر شهیده الناز نبیئی ، سنگ تمام گذاشتند و پیکر وی را با شکوه خاصی از چهارراه امیرکبیر تا مزار شهدای پایین این شهر بدرقه کردند و به خاک سپردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که قشرهای مختلف مردم و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، استاندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان زنجان حضور داشتند، تشییع‌کنندگان پیکر شهیده الناز نبیئی ضمن همدردی با خانواده و بازماندگان این شهیده، تنش آفرینی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه را به شدت محکوم کردند.

انتهای پیام/

R7542/P1018188/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

دانشجویان و مردم زنجان با حضور در گلزار شهدای این شهر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و مردم زنجان ضمن برگزاری تجمع در گلزار شهدای زنجان پیرامون حوادث اخیر در بیمارستان‌های غزه، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

 

مهدی رسولی مداح اهل بیت، در تجمع مردمی دانشجویی در گلزار شهدا شهر زنجان گفت: مراقب باشید روایت فاتحانه از غزه به روایت دیگری مبدل نشود.

وی افزود: اسرائیل شیطان صفت برای اینکه خودش را حفظ کند، تلاش می‌کند بقیه را تحقیر کند.

 

وی ادامه داد: آتش کینه از این حرمله صفتان را در خود شعله ور نگه می‌داریم تا به زودی زود در آتش قهر ما بسوزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • آئین وداع با پیکر شهید القدس «بهروز واحدی» برگزار شد + تصاویر
  • وداع تهرانی‌ها با تازه شهید مدافع حرم
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • وداع با پیکر «بهروز واحدی» اولین شهید راه قدس ۱۴۰۳
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • پیکر شهید بهروز واحدی امروز به معراج می رود
  • برنامه وداع با اولین شهید گلستانی مرزبانی
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد