Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج را به ایشان و مردم آن استان تبریک گفت. تاریخ انتشار: 15:25 - 26 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۴۷۰

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج را به ایشان و مردم آن استان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید نصیر حسینی دامت توفیقاته 

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حکم مبارک حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) را به جنابعالی و مردم فهیم و قدرشناس آن استان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزونتان در پاسداشت اعتماد رهبر معظم انقلاب و عمل به توصیه‌های ایشان در حکم انتصاب را مسئلت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه در پی ارتحال آیت الله میبدی یزدی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه رئیس قوه قضائیه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این معضل در شهر یاسوج به عنوان مرکز استان بیسار بیشتر است و دی‌ماه سال گذشته، یک پسر ۹ ساله در روستای «سرآبتاوه» مورد حمله سگ ولگرد قرار گرفت.

وی بیان داشت: این کودک از ناحیه صورت و دست مورد حمله قرار گرفت و به کما رفت و اکنون پس از ۱۰۵ روز همچنان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری، در حالت کما و زیر دستگاه «این توبه» قرار دارد.

رضائیان تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم بهداشتی و اجتماعی در بسیاری از شهرها و روستاها وجود سگ‌های ولگرد است که علاوه بر خطرات جانی حمله به انسان‌ها، باعث شیوع بیماری‌های قابل‌انتقال بین حیوان و انسان می‌شود.

کد خبر 6081078

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان