Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حضور مسئولان کشوری، استانی و اعضای شورای اداری این استان معرفی شد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و اعضای شورای اداری این استان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست از خدمات آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در استان و حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج تقدیر و حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج معرفی شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه سابق یاسوج بعد از 25 سال در کسوت خطیب جمعه یاسوج به دلیل بیماری از این مسئولیت کناره گیری کرد و بعد از اینکه آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی مسئولیت امامت جمعه را به دلیل مشغله کاری نپذیرفتند، تجمیع این دو جایگاه مهم همچون دیگر استان‌های کشور در دستور کار قرار گرفت.

امام جمعه سابق یاسوج در این آئین با اشاره به برخی خصوصیات مرحوم آیت الله  سید کرامت الله ملک حسینی از جمله شجاعت، نترسی، مبارز و مجاهد بودن گفت: سید شرف الدین همان خصوصیات پدر را با نیروی جوانی و بیان زیبا دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات نباید مسائل قومی، باندی و قبیله‌ای را برای انتخاب نماینده لحاظ کرد بلکه باید برای خدا انتخاب کنیم.

انتهای پیام/541/ ع

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: پایگاه نواتیم رژیم غاصب صهیونیستی از مجهزترین نقاط بود که مورد اصابت موشک‌های عملیات وعده صادق قرار گرفت.
وی افزود: اکنون آنها با جنگ روایت‌ها در رسانه‌ها به دنبال همراه کردن افکار عمومی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس در اردیبهشت سال ۱۳۵۹ گفت: این یک معجزه الهی بود که با طوفان شن زمین گیر و خوار کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: این اتفاق حقیقت انقلاب اسلامی را روشن کرد.
وی گفت: تاسیس سپاه در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ هم عنایتی دیگر از پروردگار بود که با درایت امام راحل شکل گرفت که امروز در عرصه‌های مختلف حافظ انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیرو‌های مسلح ما هم پیمان و منسجم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه مسئله عفاف و حجاب نیاز به تدبیر درست دارد، افزود: یک مسئله نقش عمومی جامعه است و عرصه دیگر نقش حاکمیت و مسئولیت آن است که نباید اجازه دهد ناهنجاری‌ها گسترش یابند.
وی گفت: در این راستا دستگاه‌های متولی باید در میدان بوده و کمک کنند و از تجربه‌های قبلی استفاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: دست دشمن در این زمینه آشکار است و در این زمینه نباید میدان را دست دشمن دهیم.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: از تشییع معنادار و خوب راوی دفاع مقدس حاج جمعلی کیانی قدردانی می‌کنم، چرا که این جانباز بی حاشیه و همیشه در میدان بود.
وی در پایان از مسئولان خواست تا در خصوص مشکلات آورده نهضت ملی مسکن به صورت جدی ورود کرده تا بار این طرح فقط بر دوش متقاضیان نباشد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، عملیاتی موفق و بازدارنده
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت