Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله سبحانی با قرائت پیام خود در همایش «بزرگداشت مقام عرفانی و علمی شهید اول» به شدت مخالفت و آن را خیانت عنوان کرد.

به گزارش ایکنا، همایش «بزرگداشت مقام عرفانی و علمی شهید اول» بنا بود عصر امروز، پنجشنبه، ۲۶ دی‌ماه، در مشهد با قرائت پیام آیت‌الله سبحانی برگزار شود و این مرجع تقلید زمانی که اطلاع پیدا می‌کنند، کتبی  با عناوین: «تطهیر الشریعة عن حدیقة‌الشیعة»، «محیی‌الدین شیعهٔ خالص» در این همایش رونمایی می‌شود با قرائت پیام خود در این همایش مخالفت کرده و خواستار عدم قرائت پیام و همچنین پخش برشور با این مضامین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید در توضیحاتی تاکید کرد: یکی از دوستان از بنده خواستند برای این همایش پیام بدهم و بحث هم از فقه و تجلیل از شهید اول بود، ولی بعداً متوجه شدیم که بروشوری حاوی مطالب غیرصحیح از نفی حقیقت شیعه در آن پخش شده است، لذا بنده از مسئولان همایش می‌خواهم که پیام بنده را پخش نکنند.

وی افزود: این کار خیانت است، زیرا فلسفه برای این است که انسان عاقل تربیت کند نه اینکه با این عنوان پیام بگیرند و مطالب خلاف شیعه منتشر کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا سبحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟

به گزارش «مبلغ»، گاهی خداوند وقتی بنده مؤمنی را دوست داشته باشد، اجابت دعای او را به تأخیر می اندازد. در حدیث است که خداوند استجابت دعا بنده مؤمن خود را به تأخیر می اندازد، به خاطر آن که صدای او را دوست دارد و می خواهد بنده بیش تر به درگاهش اصرار کند. چون تأخیر در اجابت سبب تکرار دعا می شود و در نتیجه باعث تقویت نیروی روحی و ایمان دعا کننده می گردد.

ایکنا نوشت: امام صادق(ع) فرمودند: هیچ شخصی نیست که دعا کند و در پایان این جملات را بگوید: «مَا شَاءَ اللَّهُ لا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ»، که قطعاً با گفتن آن‌ها حاجتش برآورده می‌شود. گفتن این جملات در اجابت دعا مؤثر است؛ وقتی بنده این جملات را بگوید، خدا به ملائکه می‌فرماید: حاجتش را برآورده کنید. [آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره)]

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895393

دیگر خبرها

  • شرایط جوی مناسب نیست، سفر نروید
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • رانندگان از سفر غیرضروری در سطح استان کرمان خودداری کنند
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید
  • کیت‌های قرائت از راه دور مصرف گاز و آب بومی سازی شد
  • در دیدار سال ۱۳۵۷، فرح با آیت‌الله خویی رهبر شیعیان عراق چه گذشت؟
  • محمدعلی سبحانی: ایران نمی‌توانست حمله اسرائیل را بی پاسخ بگذارد/ حمله اسرائیل کاسه صبر استراتژیک ایران را لبریز کرد/ پاسخ ایران با هدف احیای بازدارندگی و هشدار به اسرائیل طراحی شد/ تهران عمدا از اصل غافلگیری استفاده نکرد
  • از حمله ایران به اسرائیل حمایت می‌کنیم
  • ببینید | بیان چه جملاتی در اجابت دعا مؤثر است؟
  • چرا یونسکو برای علامه مجلسی، بزرگداشت گرفت؟ / همه کتب اربعه در بحارالانوار نیامده!