Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با کنار رفتن یحیی گل محمدی و علی دایی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال ایران با برانکو ایوانکوویچ همچنان در ارتباط هستند و طبق شنیده‌ها مذاکرات خود را با این سرمربی کرواتی به جریان انداخته اند.

برانکو که طی هفته‌های گذشته مذاکراتش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده بود و در گفتگویی هم با ما علام کرده بود دیگر گزینه تیم ملی نیست، به نظر می‌رسد به غیر از تیم ملی عمان، پیغام جدیدی از فدراسیون فوتبال ایران دریافت کرده، اما همچنان منتظر پرداخت مطالباتش از سمت باشگاه پرسپولیس تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فدراسیون فوتبال طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود طی هفته آینده سرمربی جدید تیم ملی مشخص می‌شود و ممکن است بین امیر قلعه نویی و برانکو ایوانکوویچ که همچنان گزینه هدایت تیم ملی است، یک نفر جای ویلموتس را روی نیمکت تیم ملی بگیرد.

بيشتر بخوانيد: برانکو مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار می‌گیرد؟

انتهای پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از دعوت از بازیکن پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات خبر داد.

 به گزارش گروه ورشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛  دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس برای ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات