Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجم فرونشست زمین در دشت ورامین بالاست و براساس اعلام معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور، بخش‌هایی از این دشت سالانه 24سانتی‌متر فرونشست دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ پیمان بکتاش، معاون فنی سازمان نقشه‌برداری کشور اعلام کرد: 800 کیلومترمربع از اراضی ورامین تحت‌تأثیر بیشترین نرخ فرونشست است. حدود 670هزار نفر از جمعیت این منطقه و همچنین 21کیلومتر از خط راه‌آهن نیز تحت‌تأثیر فرونشست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرهای فرون‌آباد، قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد بیش از دیگر مناطق ورامین تحت‌تأثیر پدیده فرونشست قرار دارند.

وی گفت : تهدید شدن خطوط راه‌آهن تهران - قم و تردد حدود هر 15دقیقه یک‌بار قطار باری یا مسافری نیز نگرانی‌ها از پدیده فرونشست در دشت ورامین را افزایش داده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین قم معاون برنا فرونشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان

حجت الاسلام شهابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، در جمع طلاب اعزامی به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس، اظهار داشت: اگر انسان بخواهد کاملا به عهد و پیمان نسبت به هرکدام از ائمه اطهار وفا کند، باید به زیارت قبورشان برود.

وی افزود: هر شخصی با میل و رغبت به زیارت ائمه اطهار(ع) برود و مکتب آنها را تصدیق نماید، مشمول شفاعتشان در روز قیامت قرار می‌شود.

حجت الاسلام شهابی، با اشاره به روایتی از امام رضا(ع)، گفت: کسی که با غسل زیارت، مرا زیارت کند از گناهانش پاک می‌شود همانند روزی که از مادر متولد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، عنوان کرد: بنا بر برنامه ریزی که جهت اعزام جوانان به اردوی زیارتی فرهنگی به مقصد مشهد مقدس انجام شده، این اردوها طی دو دوره زمانی متفاوت ویژه برادران و خواهران انجام خواهد شد که امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه آقایان و سه شنبه بعدی ۱۱ اردیبهشت ماه، اعزام ویژه خواهران خواهد بود.

گفتنی است در این برنامه ۱۷ نفر از طلاب عضو کانون‌های حوزه علمیه استان هرمزگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • کنکور ریاضی، انسانی و فرهنگیان به پایان رسید
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت