Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندر یار نسب به خبرنگاران حوزه ایثار وشهادت گفت: شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در طول عمر پربرکت خود به‌عنوان یکی از فرماندهان بزرگ عرصه دفاع مقدس و محور مقاومت، مجاهدت، فداکاری و رشادت‌های زیادی از خود نشان داد و موجب فتوحات زیادی برای کشور شد، قطعاً این شهید بزرگوار نماد زندگی بسیاری از شهدای پرافتخار دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم بود و یاد و خاطره دلاورمردی های آن‌ها را برای همیشه زنده نگاه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قطعاً تصاویر زیادی از زندگی پرفرازونشیب سردار دل‌ها و حضور وی به‌عنوان یک سردار بزرگ و ابر فرمانده در تمامی عرصه‌های نبرد حق علیه باطل در سطح کشور، منطقه و بین‌الملل وجود دارد که در مناسبت‌های مختلف توسط عکاسان، هم‌رزمان و مردم گرفته‌ شده است و گنجینه‌ای بسیار ارزشمندی از دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع محور مقاومت است.
یار نسب ضمن تأکید بر لزوم جمع‌آوری و نگه‌داری تصاویر حضور شهید سردار سپهبد سلیمانی در تمامی عرصه‌ها گفت: این تصاویر گران‌بها می‌تواند به‌عنوان منبعی ارزشمند در اختیار محققین، پژوهشگران، نویسندگان و هنرمندان قرار گیرد تا منشأ خلق آثار شود.
وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به همین مناسبت فراخوان عکس سردار دل‌ها را در محورهای گوناگون منتشر کرده تا عکاسان حرفه‌ای و تمامی اقشار جامعه، عکس‌های خود را تا اول اسفندماه سال جاری ارسال کنند و درنهایت آثار برگزیده موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

آیین تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و همراهان وی ابتدا در شهرهای کاظمین، کربلای و نجف اشرف برگزار شد.سپس پیکر سردار سلیمانی پس از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران در استان خوزستان و استان خراسان شهر مشهد،تهران و کرمان تشییع شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ایثار و شهادت فرهنگی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ایثار و شهادت فرهنگی قاسم سلیمانی دونالد ترامپ دفاع مقدس ایثار و شهادت فرهنگی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان