Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:54:02 GMT

جمع آوری کمک برای سیل‌زدگان توسط اشخاص ممنوع

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۱۹۹۳

جمع آوری کمک برای سیل‌زدگان توسط اشخاص ممنوع

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیلزدگان بلوچستان توسط اشخاص حقیقی، غیرقانونی است

به گزارش مشرق، علی محمدعلی‌تبار رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل در نشست خبری با بیان اینکه پتو، موکت و زیرانداز مورد نیاز سیلزدگان مناطق جنوب شرقی کشور است گفت: اشخاص حقیقی نمی‌توانند مستقیم جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشته باشند و این تخلف قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی فقط توسط هلال‌احمر قانونی است و با موسسات خیریه و تشکل‌های مردم نهاد به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی جلسه توجیهی خواهیم داشت.

محمدعلی‌تبار با بیان اینکه شماره حساب ۹۹۹۹۹ در تمامی بانک‌ها آماده دریافت کمک‌های مردمی است از مردم خواست کمک‌های خود را به صورت نو اهدا کنند و پتو، موکت و زیرانداز در حال حاضر مورد نیاز است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بابل گفت:مدیریت بحران باید به روز باشد و حلقه‌های ارتباطی را ایجاد کند.

او ادامه داد: در بحث مدیریت بحران، هنوز نتوانستیم به جایگاه لازم برسیم؛ مدیریت بحران ما در کشور ضعیف است و باید شکل بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی رئیس جمعیت هلال احمر کمک های مردمی سیل سیل زدگان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و آبگرفتگی منازل ۷ خانوار در روستای قشلاق ذاخر شهرستان اهر، تیم‌های امدادی این جمعیت به منطقه اعزام و به ۳۰ نفر از متاثرین سیل امدادرسانی کردند.

وی افزود: دو دستگاه چادر، ۲۸ تخته پتو، ۱۲ تخته موکت ۶ متری، ۷ بسته غذایی ۷۲ ساعته و گالن آب تاشو از جمله اقلام اهدایی به سیل‌زدگان بود.

کد خبر 6087168

دیگر خبرها

  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان