Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@03:25:50 GMT

مشخصات ظاهری اوپو Find X2 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۰۸۷

مشخصات ظاهری اوپو Find X2 مشخص شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که همه طرفداران گوشی‌های اوپو منتظر آن هستند که این شرکت از گوشی جدید خود و جایگزین یکی از گوشی‌های باکیفیت این شرکت در سال ۲۰۱۸ یعنی، Find X2 رونمایی شود. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در اواخر ماه مارس به صورت رسمی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این شرکت درباره اطلاعات این گوشی بسیار رازنگه‌دار هستند و تنها اطلاعات بسیار جزئی از آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: افزایش میزان فروش اپل در چین

شن ییرن، قائم مقام شرکت اوپو در شبکه اجتماعی چینی ویبو اظهار کرده است که موفقیت برای گوشی‌های مختلف، تعریف متفاوتی دارد.وی به طرفداران گوشی‌های اوپو اعلام کرده است که اگر آن‌ها به دنبال یک گوشی سبک و باریک هستند، Reno3 Pro را بخرند، اما اگر به دنبال سخت‌افزار یک گوشی پرچمدار هستند، بین Reno Ace و Find X2 یکی را انتخاب کنند. از این جمله می‌توان استناد کرد که X2 کمی ضخیم‌تر از Reno3 Pro خواهد بود. این مشخصه نمی‌تواند نقطه ضعفی در این گوشی باشد، چرا که نسخه قبلی آن هم (Find X) چندان باریک نبود، اما در نسخه سال گذشته نکته منحصر به فرد و عامل فروش اوپو Find X ماژول بیرون جهنده دوربین آن بود که برای دوربین پشت و سلفی دستگاه مورد استفاده قرار می‌گرفت.

متأسفانه، اوپو Find X2 دوربین سلفی زیر صفحه نمایش نخواهد داشت، اما نوآوری‌های دیگری دارد. فناوری جدیدی که برای اولین بار روی این گوشی هوشمند استفاده شده، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است. اولین بار پشتیبانی از شارژ ۵۰ واتی Super VOOC توسط سیم، روی مدل لامبورگینی Find X مورد استفاده قرار گرفت در نتیجه رکورد جدید استفاده از شارژ بی‌سیم برای اولین بار می‌تواند به Find X2 تعلق گیرد.

انتظار می‌رود گوشی پرچمدار آینده شرکت اوپو دارای نمایشگر آبشاری باشد یعنی لبه‌های این نمایشگر خمیدگی زیادی داشته باشند. همچنین این انتظار از Find X2 می‌رود که مجهز به نمایشگری با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز باشد. به طور طبیعی، این گوشی هوشمند اوپو با پردازنده Snapdragon 856 تولید خواهد شد و از یک سنسور عکسبرداری با فوکوس خودکار همه‌کاره استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری اوپو Find X2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) تغییر ظاهری رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟

(تصویر) تغییر ظاهری رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟

دیگر خبرها

  • چرا به‌زودی تمام گوشی‌ها گران می‌شوند؟
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • (تصویر) تغییر ظاهری رئیسی؛ پای عمل پزشکی در میان است؟
  • چرا برخی از مردم یک گوشی "صامت" را به یک گوشی "هوشمند" ترجیح می‌دهند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد