Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:22:24 GMT

کاسیاس رئیس آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا؟

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۲۸۴

کاسیاس رئیس آینده فدراسیون فوتبال اسپانیا؟

از سوی اتحادیه لالیگا به ایکر کاسیاس پیشنهاد شده تا برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا در مارس 2020 اقدام کند.

به گزارش"ورزش سه"، به نقل از مارکا، ماه مارس پیش رو(اسفند ماه) قرار است انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا برگزار شود. لوئیس روبیالس رئیس فعلی به نظر بی رقیب است ولی  به ایکر کاسیاس پیشنهاد نامزدی انتخابات داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

خاویر تباس رئیس لالیگا که اختلافاتی عیمیق با روبیالس دارد، مشتاق است تا ایکر کاسیاس رئیس بعدی فدراسیون فوتبال اسپانیا باشد و به اسطوره رئال پیشنهاد کاندیداتوری داده است اما او هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

پاسخ مثبت کاسیاس به معنای بازنشستگی قطعی او از فوتبال خواهد بود. دروازه بان حال حاضر پورتو از ماه می 2019 که دچار حمله قلبی شد، هنوز نتوانسته به میادین برگردد و ادامه فوتبال او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 

 

روبیالس قرار است انتخابات ریاست را پیش از دو بازی دوستانه تیم ملی اسپانیا در ماه مارس به جریان بیندازد و در صورت حضور کاسیاس، رقابتی جذاب بین او و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا را شاهد خواهیم بود. در صورت پاسخ منفی کاسیاس، این روبیالس خواهد بود که به صورت خودکار تا 4 سال دیگر نیز در پست خود ابقا خواهد شد.

 

تیم ملی اسپانیا رئال مادرید پورتو ایکر کاسیاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا رئال مادرید پورتو ایکر کاسیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اخبار مختلفی در خصوص احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول در پایان فصل جاری مطرح می‌شد، با اعلام جدایی یورگن کلوپ از این تیم در پایان فصل، ابهامات بیشتری پیرامون آینده این بازیکن شکل گرفت و بسیاری درباره استراتژی جدید باشگاه انگلیسی در فصل‌های آینده صحبت می‌کنند.

خوزه انریکه، ستاره سابق لیورپول، در گفت‌وگویی اعلام کرد صلاح در صورت داشتن پیشنهاد مناسب، لیورپول را ترک خواهد کرد. این در حالی است لیگ عربستان با توجه به صحبت‌ها در مورد پیشنهادی به ارزش 200 میلیون پوند، به جذب این ملی پوش مصری نزدیک‌تر است.

انریکه همچنین با تاکید بر اینکه بعید می‌داند پیشنهاد جذاب عربستانی‌ها توسط صلاح رد شود، گفت با توجه به پایان دوران مربیگری یورگن کلوپ در لیورپول، تابستان، بهترین زمان برای جدایی محمد صلاح از لیورپول خواهد بود.

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این چندین روزنامه اروپایی تایید کرده بودند که محمد صلاح به انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان در فصل آینده نزدیک است.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • حضور داوطلب ریاست فدراسیون دوومیدانی در همدان