Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@22:47:44 GMT

کیت بلانشت رئیس هیات داوران جشنواره ونیز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۲۹۴

کیت بلانشت رئیس هیات داوران جشنواره ونیز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیت بلانشت بازیگر مشهور هالیوود که برای بازی در فیلم «یاسمین غمگین» به کارگردانی وودی آلن موفق به کسب جایزه اسکار شده بود، رئیس هیات داوران هفتادوهفتمین دوره جشنواره ونیز شد.

این بازیگر پیش از این و در سال ۲۰۱۸ عضو هیات داوران جشنواره کن بود. 

کیت بلانشت پیش از این در سال ۲۰۰۷ از جشنواره ونیز جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم «من اینجا نیستم» دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم ونیز از دوم تا دوازدهم سپتامبر برگزار خواهد شد و لوکرسیا مارتل در دوره قبلی این جشنواره ریاست هیات داوران را به عهده داشت و در نهایت شیر طلایی این جشنواره به فیلم «جوکر» رسید.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1342955

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان جشنواره های سینمایی جشنواره فیلم ونیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • لیلا حاتمی شاید در ونیز
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد