Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی مبلغ ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به ایجاد ۴ هزار فرصت شغلی در استان شده است. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از آشتیان، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصادی مقاومتی که در فرمانداری آشتیان برگزار شد با اشاره به تسهیلات اشتغال روستایی در استان اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی مبلغ 2 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده که منجر به ایجاد 4 هزار فرصت شغلی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیگر مواردی که در راستای اقتصاد مقاومتی دنبال شده بحث رونق تولید بوده که به یک‌هزار و 228 واحد صنعتی بیش از 14 هزار میلیارد ریال از این تسهیلات پرداخت شده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: این میزان از پرداخت تسهیلات علاوه بر حفظ اشتغال موجود منجر به ایجاد تعداد قابل توجهی شغل جدید در استان شده است.

آقازاده با اشاره به وضعیت ایجاد اشتغال در شهرستان آشتیان هم بیان کرد: در شهرستان آشتیان هم با وجود جمعیت محدود، ایجاد 300 فرصت شغلی در سال 98 را شاهد بودیم که امکان افزایش آن تا پایان سال وجود دارد.

تصویب طرح تفصیلی آشتیان با افزودن 48 هکتار به فضای شهری

وی با اشاره به وجود برخی محدودیت‌ها در فضای صنعتی و خدماتی شهرستان آشتیان ادامه داد: طرح تفصیلی آشتیان تا پایان امسال با اضافه شدن 48 هکتار به فضای شهری تصویب می‌شود.

استفاده از بازپرداخت وام های اشتغال روستایی برای تسهیلات جدیداستاندار تهران: 17 هزار میلیارد تومان برای رونق بخشیدن به اشتغال روستاییان اختصاص یافتتعهد ایجاد 250 هزار شغل جدید توسط گیرندگان تسهیلات اشتغال روستایی

استاندار مرکزی با اشاره به کندی فعالیت صنعتگران شهرستان آشتیان عنوان کرد: کمبود زیرساخت‌ها در بخش صنعت این شهرستان عامل اصلی کندی فعالیت صنعتگران بوده که مسئولان استانی و شهرستانی برای برطرف کردن این مشکل باید نهایت ظرفیت خود را مورد استفاده قرار دهند.

آقازاده افزود: احداث 200 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در آشتیان برنامه‌ریزی شده که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

وجود 7 واحد صنعتی راکد در آشتیان

وی با اشاره به وضعیت فعالیت یا عدم فعالیت واحدهای صنعتی در آشتیان تصریح کرد: 41 واحد صنعتی در آشتیان داریم که 26 واحد آن فعال، 8 واحد نیمه‌فعال و 7 واحد راکد و غیرفعال هستند و امسال بیش از 13 میلیارد تومان به واحدهای صنعتی این شهرستان پردخت شده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: متاسفانه شاهد نارضایتی فعالان صنعتی استان ناشی از موازی‌کاری‌ها و برخی ضوابط، قوانین و بخشنامه‌ها هستیم اما برای برطرف کردن نابسامانی‌ها مدیریت استان تمام ظرفیت خود را به‌کار گرفته است.

انتهای پیام/712/ح

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد