Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@21:00:13 GMT

جزییات کشف2محموله اسلحه قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۴۳۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش از کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق در مرزهای غربی کشور خبر داد. ناطقان: امیر کیومرث حیدری از کشف ۲ محموله اسلحه قاچاق در مرزهای غربی کشور خبر داد و گفت: این محموله‌ها شامل اقلامی است که در ترورهای خیابانی کاربرد دارد و با توجه به توطئه دشمن برای گسترش اغتشاشات در کشور، قاچاقچیان با همین هدف به دنبال انتقال این محموله به داخل کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه اقلام کشف شده شامل ۸۶ قبضه کلت ۹ میلیمتری، هزار و ۴۵۰ عدد فشنگ کالیبر ریز و ۲۸ قبضه کلاشینکف است، افزود: در پی بالا گرفتن تنش‌ها در منطقه، یگان‌های مختلف ارتش در بالاترین درجه آمادگی قرار دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ارتش در تمام مرزهای جغرافیایی کشور آماده پاسخگویی سریع به هر گونه تهدید دشمن است. منبع: مهر برچسب ها: اسلحه قاچاق ، کشف ، مرزهای غربی کشور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اسلحه قاچاق کشف مرزهای غربی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس خراسان، حمید مظفری نژاد اظهار کرد: این میزان سوخت با تشدید نظارت‌ها و انجام گشت‌های مشترک، با مشارکت بسیج و حراست منطقه و نیز نیروهای انتظامی و سپاه در مبادی ورودی و خروجی منطقه کشف و ضبط شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه محموله‌های سوخت مکشوفه نسبت به سال پیش از آن ۴۳ درصد کاهش یافته، افزود: محموله‌های قاچاق کشف شده در قالب ۱۵۰ پرونده تنظیم و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: بیشترین سوخت‌های کشف شده شامل انواع مظروف در گالن‌های ۲۰ لیتری، انبارهای دپوی سوخت و جاساز مشک در خودروهای سواری بود که همه آن به چرخه توزیع انبار نفت شهید محمدیانی منطقه سبزوار انتقال یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • کشف محموله آرد قاچاق در نهاوند
  • توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شکاری در لرستان
  • کشف ۱۰۰ قبضه سلاح شورشی و شکاری در لرستان
  • کشف محموله قاچاق چوب در تنکابن
  • انهدام باند قاچاق اسلحه و مهمات در لرستان