Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر ریاضی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح علل مشکل ترافیکی خیابان ۲۴ متری شهر ری (شهید بیات) گفت: یکی از موضوعاتی که در بحث گره ترافیکی همواره مورد توجه قرار می‌گیرد حجم بار ترافیک وارده به معبر است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ شهرداری تهران تصریح کرد: میزان حجم خودرو‌های ورودی به معبر شهید بیات به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و مرکز خرید بسیار بالاتر از ظرفیت معبر است که این موضوع موجب پس زدگی ترافیکی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاضی با اشاره به طرح تعریض خیابان گفت: تجربه ثابت کرده تعریض خیابان برای کاهش بار ترافیکی منطقه موثر نیست.

او افزود: ما برای حل مشکل ترافیک معبر ۲۴ متری شهر ری چاره‌ای جز اصلاح شکل استفاده مردم از خیابان نداریم، به گونه‌ای که آن‌ها را از سفر‌های تک سرنشینی منع کنیم و به جای آن حمل و نقل پاک مانند دوچرخه را گسترش دهیم.

بیشتر بخوانید: درآمد‌های طرح ترافیک برای نوسازی حمل و نقل عمومی واریز نشده است 

معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۰ تهران شهرداری در پاسخ به این سوال که چرا برای حل مشکل ترافیکی معبر ۲۴ متری شهر ری پارکینگ عمومی احداث نمی‌شود، گفت: برای احداث پارکینگ عمومی نیاز به مشارکت بخش خصوصی است.

ریاضی تصریح کرد: تا زمانی که بخش خصوصی جهت احداث پارکینگ وارد میدان نشود، شهرداری تهران نمی‌تواند به صورت یک جانبه مشکل ترافیکی معبر ۲۴ متری شهر ری را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت

زندی فر افزود: ترافیک در آزادراه کرج-تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین؛ از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران، نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیز به همین شکل گزارش شده است.

به گفته زندی فر: ترافیک در آزادراه تهران-کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین؛ از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج نیز به همین شکل گزارش شده است.

همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

ترافیک از آدران تا سد امیرکبیر در جاده کرج-چالوس، روان گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت