Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@16:53:48 GMT

نخستین پیروزی افاضلی با پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۷۵۰

نخستین پیروزی افاضلی با پارس جنوبی جم

تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد در دیداری دوستانه سپاهان را با یک گل شکست دهد.

به گزارش ایسنا، دو تیم لیگ برتری پارس جنوبی جم و سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری یک گله شاگردان هومن افاضلی در پارس جنوبی جم به پایان رسید.

تک گل بوشهری‌ها را در این دیدار، امین منوچهری در دقیقه ۸۰به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنالتی منوچهری ابتدا توسط نیازمند مهار شد اما این مهاجم توانست در برگشت، توپ را به گل تبدیل کند.

این نخستین پیروزی پارس جنوبی با سرمربی جدید خود بود.

سپاهانی‌ها نیز پیش از این در دیداری دوستانه به مصاف شهرخودرو مشهد رفته بودند که آن دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم خاتمه یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با پیروزی یک بر صفر انزلی چی ها به پایان رسید.

محمدرضا سلیمانی (۱۱) برای ملوان گلزنی کرد.

ترکیب سپاهان با تکرار یک غایب عجیب

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اصفهان بار دیگر تصمیم گرفت پیام نیازمند گلر ملی پوش خود را نیمکت نشین کرده و نیما میرزاد را به عنوان گلر انتخاب کند. از این رو ترکیب سپاهان برای این دیدار به شرح زیر است:

نیما میرزازاد، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضائیان، فرشاد احمدزاده (کاوه رضایی - ۲+۴۵)، میلاد زکی پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، رضا شکاری، سیاوش یزدانی

ترکیب ملوان برای ادامه شگفتی

ملوان بندر انزلی بدون شک یکی از تیم‌های شگفتی ساز فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور بوده است. مهدی تارتار برای خلق شگفتی تصمیم گرفت نفرات زیر را در شروع بازی وارد میدان کند:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

بازی سرعتی بلای جان دفاع سپاهان

سپاهان اصفهان همچون همیشه سعی کرد مالکیت توپ را با پاس‌های عرض متعدد در دفاع و هافبک برای خود کند اما بستن فضای زردپوشان توسط شاگردان مهدی تارتار باعث شد تا آنها ناچار به استفاده از جناحین برای خلق موقعیت شوند. با این حال انزلی چی ها خیلی زود با استفاده از سرعت بالای بازیکنان خط میانی خود در انتقال سریع توپ توانستند دفاع سپاهان را غافلگیر کنند و با پاس رضا جعفری به سلیمانی به گل برسند.

سلیمانی هفتمین گل خود را در حالی به ثمر رساند که در نیم فصل همچون فرعباسی از ذوب آهن به ملوان آمد تا دوران سربازی اش را بگذراند. آمار فوق‌العاده او با زدن ۷ گل از ۸ بازی نشان از کمک او به ادامه حضور این تیم در نیم فصل دوم بین بالانشینان جدول می‌دهد.

پس از این گل سپاهان حمله‌های پرتعدادتری را انجام داد اما باز هم ملوانی‌ها بودند که با استفاده از ضد حمله خلق موقعیت کردند و در دقیقه ۴۲ توسط رضا جعفری توپ را به تیر دروازه سپاهان کوبیدند. با این حال تلاش دو تیم برای زدن گل دیگری در نیمه اول جواب نداد تا همان یک گل باعث پیروزی ملوان در ۴۵ دقیقه ابتدایی شود.

کد خبر 6084703

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • حذف ژاپن و کره جنوبی/شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی خیبر خرم‌آباد در روز توقف چادرملو
  • خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛‌ رامین رضائیان محروم شد
  • بازگشت سپاهان مقابل ملوان در دیداری هیجان انگیز/ قوی سپید کم آورد
  • پیروزی ملوان مقابل سپاهان در نیمه اول
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • دیدار سپاهان و ملوان؛ حساس‌تر از همیشه