Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها و تجهیزات جانبی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی از روز سوم بهمن آغاز و تا روز ششم بهمن ماه ۹۸ برپا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و توسط  اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به لینک زیر مراحل ثبت نام در این نمایشگاه را انجام دهند. 

لینک ثبت نام اینترنتی

انتهای پیام/4127/

 

 

منبع: آنا

کلیدواژه: اتاق تعاون ایران پله برقی نمایشگاه های بین المللی تهران بالابر نمایشگاه بین المللی آسانسور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ قائم‌مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بخوانیم و بسازیم» به عنوان شعار سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

علی رمضانی افزود: «بخوانیم و بسازیم» شعار محوری فعالیت‌های کتابی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

گفتنی است شعار سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و فعالیت‌های سال گذشته (۱۴۰۲) «آینده خواندنی است» بود که با استقبال مردم نیز مواجه شد. سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز با شعار «با کتاب سلامتیم» برگزار شده بود.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در کردستان
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • توضیحات زاکانی درباره واردات پله برقی و آسانسور از چین
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا