Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:15:49 GMT

مهاجم مدنظر پرسپولیس در لیست خرید فرهادمجیدی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۲۸۱۰

مهاجم مدنظر پرسپولیس در لیست خرید فرهادمجیدی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه استقلال تهران ضمن تکذیب شایعه علاقه و مذاکره با آنتونی استوکس اعلام می‌کند این بازیکن هیچ‌گاه مورد علاقه باشگاه استقلال نبوده و در لیست سرمربی محترم آقای مجیدی نیز قرار نداشته و اخبار منتشر شده در این باره صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که نمایندگان باشگاه پرسپولیس با حضور در کشور امارات در حال رایزنی برای جذب استوکس هستند تا او را سرخپوش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم ایرلندی مد نظر گل محمدی، سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران را دارد.

کد خبر 4827409

منبع: مهر

کلیدواژه: آنتونی استوکس باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی قاسم سلیمانی رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها در مورد روند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: امروز در واقع موعود عرضه سهام این دو باشگاه در تابلوی معاملات شرکت فرابورس ایران بود. با تلاش هایی که همکاران در مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی و شخص وزیر اقتصاد  انجام دادند امروز متقضایان خرید دو باشگاه از طرف  شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند و 85 درصد سهام  شرکت استقلال ایران توسط کسنرسیوم هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام امروز معامله شد.

وی افزود: قیمت هر سهام پایه این شرکت معادل سه هزار و چهل و شش ریال بود که در سامانه وارد سیستم کردند و کارگزار فروش این سهام که از طرف دولت بود بانک صنعت و معدن بود. این معامله قطعی شد، ارزش کل این معامله معادل دو هزار و هفتصد و سه میلیارد تومان بود.

قامت ادامه داد: برای پرسپولیس هم کنسرسیوم هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه مشترکا درخواست خرید داده بودند که با اخذ مجوزهای لازم شرکت کردند و قیمت هر سهام معادل سه هزار و پانصد و هشتاد ریال ثبت شد. کارگزار فروش این سهام بانک ملی ایران بود و معامله طبق رویه قطعی شد.

معاون خصوصی سازی تاکید کرد: ارزش کل این معامله برای پرسپولیس حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان می شود. با توجه به ضرب العجلی که ای اف سی داده مطابق شرایط خرید، خریداران باید فردا ده درصد پول را واریز کنند و قراردادهای واگذاری توسط همه خریداران امضا شود و بعد از پرداخت پول و انعقاد قرارداد تشریفات در سامانه بورس اتفاق می افتد و واگذاری انجام می شود و با این اتفاق مطالبه عمومی به هواداران میلیونی دو باشگاه پاسخ داده می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد