Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان امروز یک بازی تدارکاتی را به میزبانی پارس جم برگزار کردند و در نهایت بازی با پیروزی پارس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم، در روزهای تعطیلی لیگ و در حالی که تیم ها در حال یارگیری وتقویت خود هستند تمرینات و بازی های تدارکاتی بین  تیم ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان امروز در ادامه روند آماده سازی شان برای نیم فصل دوم دیداری تدارکاتی را در ورزشگاه کارگران برگزار کردند که پارسی ها این بازی را با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند

در این بازی برای پارس جم امین منوچهری که در نقل و انتقالات روزهای اخیر به این تیم پیوسته گلزنی کرد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پارس جنوبی اصفهان بازی دوستانه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش

فاینورد با درخشش هنچو و حضور کوتاه جهانبخش، سیتارد را مغلوب کرد.

طرفداری | تیم فوتبال فاینورد در دیداری سخت و خارج از خانه مقابل سیتارد به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

تنها گل این بازی در دقیقه 18 توسط هنچو به ثمر رسید تا فاینورد سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد، در دقیقه 83 به میدان آمد و دقایق کوتاهی برای تیمش بازی کرد.

با این پیروزی، فاینورد 72 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی اردویژه هلند قرار دارد. آیندهوون با 81 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • یوسفی کار با توپ را آغاز کرد/ نیازمند آماده دربی اصفهان
  • ذوب آهن علیه هتریک سپاهان؛ مغانلو و رکورد ویژه در دربی
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • بازیکنان ذخیره کاله مثل بازی سوم با ذوب آهن بازی کنند، صعود حتمی است
  • کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد