Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین معبودی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای کمک به هموطنان متأثر از سیل و آب گرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور به خصوص استان هرمزگان اولین محموله کمک‌های خود را ارسال کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف بشردوستانه اولین محموله امدادی به ارزش ۴۲۷ میلیون تومان به وزن ۲۲ تن بارگیری و به مناطق سیل زده خصوصاً شهرستان جاسک استان هرمرگان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: این محموله‌ها شامل ۷۰۰ پکیج غذایی یک ماهه و ۶۴۰ پکیج غذایی ۷۲ ساعته شامل برنج، تن ماهی، روغن مایع، شکر، چای، قند، کنسرو لوبیا چیتی و سایر اقلام مایحتاج مورد نیاز در قالب بسته بندی‌های آماده ارسال شد.

معبودی ادامه داد: هموطنان نوع دوست می‌توانند با گوشی‌های همراه خود و با استفاده از کد دستوری #۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را واریز کنند و یا با مراجعه به تمامی بانک‌ها به شماره حساب ۹۹۹۹۹ با مبالغ دلخواه در این کار خیرخواهانه سهیم باشند.

وی افزود: مردم عزیر می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را با مراجعه به مرکز جمعیت هلال احمر استان و شهرستان‌ها و یا پایگاه‌های مستقر در سطح استان انواع پتو، موکت، زیرانداز، مواد غذایی و ست بهداشتی به هموطنان سیل زده کمک کنند.

کد خبر 4827387

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر اردبیل سیل قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین سیل سیستان و بلوچستان مراسم تشییع سپاه پاسداران شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی خودروی پیکان در محور تاکستان به قزوین و برجای ماندن ۹ مصدوم خبر داد.   به گزارش ایسنا، ناصر صبوری غیاثوند درخصوص تصادف در محور قزوین به تاکستان اظهار کرد: در ساعت ۱۵:۰۵ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پیکان در کیلومتر ۱۷ محور تاکستان به قزوین به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.   بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.   صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۹ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجات‌گران پایگاه نرجه و ۶ مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند، یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اردوگاه‌های اسکان اضطراری در شرق جاسک دایر شده است