Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تهران با اشاره به برگزاری مصاحبه از کاندیداهای معرفی شده به شورای مرکزی ائتلاف، گفت: توجه ویژه به شناسایی نخبگان و افراد با استعداد برای روی کار آمدن مجلسی کارآمد به عنوان الگوی سیاست ورزی جریان انقلاب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور ما استعدادهای فراوانی در زمینه های مختلف وجود دارد که می توانند در پیشبرد اهداف کشور ایفای نقش کنند، افزود: متاسفانه به علت نبود سازوکار مناسب برای شناسایی این استعدادها، کمتر توانستیم از این سرمایه ها در مسیر پیشرفت کشور استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای ائتلاف تهران با بیان اینکه در شورای ائتلاف تصمیم گرفته شد که امکان معرفی کاندیداهای مناسب برای ورود به مجلس از سوی احزاب، اقشار، اصناف و گروه های مختلف فراهم شود، تصریح کرد: با این سازوکار چند صد کاندیدا در حوزه انتخابیه تهران به شورای مرکزی معرفی شد.

اقراریان گفت: در پایش های اولیه به تعدادی از کاندیداها رسیدیم که در گام بعدی از آنها برای شرکت در مصاحبه دعوت کردیم.

وی با بیان اینکه مصاحبه از کاندیداهای معرفی شده در دو روز انجام شد، تصریح کرد: تعدادی از کاندیداها در روز جمعه ۲۰ دی ماه در مصاحبه شرکت کرده و باقی کاندیداها نیز در روز پنج شنبه ۲۶ دی ضمن شرکت در مصاحبه به سوالات طراحی شده در حوزه عمومی و تخصصی پاسخ دادند.

اقراریان با اعلام خبر برگزاری مجمع عمومی تهران در هفته پیش رو، گفت: در مجمع عمومی تهران این امکان برای چندین هزار نفر از اقوام، احزاب، اصناف، اقشار و اعضای شورای ائتلاف محلات مختلف فراهم خواهد شد تا به یک فهرست ۳۰ نفره از بین منتخبین این مصاحبه ها برسیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران تصریح کرد: پس از اعلام نظر اعضای مجمع عمومی، نشست های تخصصی برگزار خواهد شد تا براساس تخصص کاندیداها و نیازمندی مجلس به لیست نهایی تهران برسیم.

وی با بیان اینکه استعدادهای نهفته بسیاری در شهر تهران وجود دارد، تصریح کرد: در جریان مصاحبه ها با چهره هایی مواجه شدیم که در تراز نمایندگی مجلس بودند اما از آنجا که لیست تهران ۳۰ نفره است باید این لیست براساس تخصص های مورد نیاز مجلس شکل گیرد.

اقراریان یادآور شد: تلاش می کنیم از ظرفیت سایر افراد کارآمد معرفی شده نیز در قالب یک مجموعه تخصصی پشتیبان برای ارائه طرح ها و پیشنهادات متناسب با نظام مسائل کشور برای مجلس استفاده کنیم.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1342976

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مشخص شد

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید بر اینکه افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اجرایی می شود، گفت: هرگونه افزایش نرخ کرایه در هریک از بخش های حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو پیش از اردیبهشت تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بشیری در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.

 بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید. به این ترتیب برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • پویش«با مهر انتخاب کنیم» انتخاب آغاز شد
  • تصاویر| همایش شورای وحدت اصولگرایان
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد
  • (تصاویر) همایش شورای وحدت اصولگرایان
  • همایش شورای وحدت اصولگرایان
  • زمان افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی مشخص شد