Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:56:16 GMT

شکست ذوب آهن در کوارتر پایانی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۲۵۹

شکست ذوب آهن در کوارتر پایانی

 تیم شهرداری بندر عباس در یک بازی سخت و نفس گیر توانست تیم ذوب آهن را در خانه شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز-۲۶- دی ماه - در هفته ۱۹ لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن در اصفهان میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود که این بازی با نتیجه ۶۶ بر ۶۸  به سود شهرداری بندر عباس به پایان رسید.

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: سیامک ترابی خواه، مجتبی رجایی، پویا یخچالی، محمد زارعی، جاناتان داگ بو، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوشدونی، سجاد پذیرفته، فرهاد صبوری، نانانیا بوریچ

ترکیب تیم شهرداری بندر عباس: کامران مقبلی، اسحاق حاتمی فر، کدار ادواردز، محمد یزدان پناه، مرتضی طاهری، عبدالصمد سرودی، علی جمشیدی، امید قاری نژاد، رضا مرادی، نیما راهی زاده، دیلی کواسی، یونس لاله زاده

کوارتر اول:

تیم شعرداری بندر عباس این کوارتر را با یک پرتاب سه امتیازی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بندر عباس در ابتدای بازی عملکرد بهتری را به نمایش گذاشت و از تیم ذوب آهن پیش افتاد اما ذوب آهن پس از گذشت شش دقیقه از کوارتر اول به بازی بازگشت و اختلاف خود را با تیم بندر عباس زیاد کرد.تیم ذوب آهن بع بازی نسبتا خوب خود ادامه داد و این کوارتر را با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به پایان رساند.

کوارتر دوم:

در کوارتر دوم این بازی هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش می‌کردند. در اوایل کوارتر هر دو تیم دوش به دوش یکدیگر امتیاز کسب می‌کردند اما تیم ذوب آهن عملکرد بهتری را دراین کوارتر به نمایش گذاشت و با امتیاز بیشتر نسبت به تیم شهرداری بندر عباس و با نتیجه ۳۵ بر ۲۸ به رختکن رفت.

کوارتر سوم: 

در این کوارتر ذوب آهن با درخشش جاناتان داگ بو توانست در همان دقایق ابتدایی بازی اختلاف را با تیم شهرداری بندر عباس زیاد کند، تیم بندر عباس برای کم کردن اختلاف خود تلاش بسیاری را انجام داد و توانست امتیاز های از دست رفته را جبران کند اما باز هم تیم میزبان این کوارتر را با نتیجه ۵۵ بر ۵۴ به پایان رساند.

کوارتر چهارم:

در ابتدای کوارتر آخر این بازی تیم شهرداری بندر عباس بازی را بهتر آغاز کرد پس از آن هر دو تیم برای کسب امتیاز تلاش زیادی را انجام می‌دادند و امتیاز های متوالی را کسب می‌کردند، در اواخر این کوارتر بازی بسیار نفس گیر شده بود و دو تیم در موقعیت های خوبی قرار می‌گرفتند اما در نهایت تیم شهرداری بندر عباس توانست با نتیجه  ۶۸ بر ۶۶ پیروز این بازی شود.

حواشی بازی:

ایمان زندی بازیکن تیم ذوب آهن این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و از کنار زمین نظاره گر بازی بود.

حدود ۲۰۰ نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه ملت اصفهان آمده بودند.

مسعود ابراهیم زاده بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن  به ورزشگاه آمده بود و از نزدیک نظاره گر این رقابت بود.

کد خبر 406087

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری بسکتبال لیگ برتر بسکتبال باشگاه ذوب آهن تیم بسکتبال ذوب آهن ورزش اصفهان ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • برایان دنیلسون مقابل ویل آسپری؛ بازی رویایی پایانی تلخ داشت
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال