Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله نمازی امام جمعه کاشان در دیدار مدیر کل دادگستری استان با اشاره به اینکه احکامی که صادر می‌شود باید متقن و مستند باشند و حق و عدالت نیز در احکام رعایت شود گفت: باید خیلی مراقب بود تا احکامی که صادر می‌شود مورد رضایت خداوند باشد.

آیت الله نمازی افزود: مسئولان قضایی باید مراقب خطر نفوذ هم باشند، چون وقتی دستگاه قضا سالم باشد تمام امور کشور خوب پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل دادگستری استان اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه به جز مرکز استانها، کاشان سومین شهرستان در کشور است که در آن دادگاه شعبه تجدید نظر وجود دارد گفت: به علت مسافت زیاد تا مرکز استان و حجم زیاد پرونده‌ها در کاشان دادگاه شعبه تجدید نظر، به امور قضایی مردم کاشان رسیدگی می‌کند.

محمدرضا حبیبی هدف مسئولان قضایی استان‌ها و شهرستان‌ها را پیشبرد محور‌ها و سیاست‌های اصلی این قوه در همه امور بیان کرد.

او جلب رضایت‌مندی مردم، تعیین تکلیف پرونده‌های مانده، تسهیل در رسیدگی‌ها، مبارزه با مفاسد، توسعه عدالت و تعمیم آن را از جمله وظایف دادگستری استان اصفهان برشمرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله نمازی دستگاه قضا محمدرضا حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: سند تحول قضایی باید به شکل کامل و دقیق در استان مازندران اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی بر اجرای دقیق و کامل سند تحول قضایی در استان تاکید کرد و گفت: همه باید بسیج شوند تا برنامه ابلاغی به مازندران به بهترین شکل ممکن و در زمان مقرر اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: در کنار سند تحول قضایی، مشکلات نیز به تفکیک هر شهرستان باید شناسایی شده و مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به وجود منابع طبیعی و شرایط خاص جغرافیایی استان، ادامه داد: با جدیت و قاطعیت، اجازه هرگونه سوء استفاده از مواهب خدادادی مازندران را از متخلفین سلب خواهیم کرد.

پوریانی بر اهمیت بحث پیشگیری از وقوع جرم نیز تاکید و بیان کرد: اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری باید اثرات بازدارنده در جامعه داشته باشد.

وی همچنین بحث پسماند و فاضلاب را از مهمترین مشکلات استان مازندران برشمرد و خاطرنشان کرد: این موارد و دیگر مشکلات موجود در استان باید با برنامه ریزی دقیق و همت دستگاه‌های متولی و البته حمایت دستگاه قضایی به بهترین شکل ممکن مدیریت و مرتفع شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • دستگیری فامیل قلابی یکی از مسئولان قضایی استان
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • سند تحول قضایی در مازندران اجرا شود
  • «اف بی آی»: چین به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا نفوذ کرده است