Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۱۴۷ حادثه دیده ناشی از بارش برف و کولاک در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایمنا ‌به نقل از جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی ‌با اشاره به ورود سامانه بارشی ‌به استان، اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته، به ۱۴۷ نفر از هم استانی های عزیز در مناطق سردسیر استان از جمله محور شهرضا - آباده که بر اثر کاهش دمای ناگهانی ‌و لغزندگی دچار حادثه شده بودند امدادرسانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ‌افزود: در محور یادشده نجاتگران این ‌جمعیت به ۱۰ مورد حادثه واژگونی ‌خودرو سبک ‌و سنگین ‌و به بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در برف امدادرسانی کرده ‌و مقادیری پتو و کنسروجات در بین حادثه دیدگان ‌توزیع شد.

وی ‌تصریح کرد: در این عملیات ‌ها جمعیت هلال احمر استان با مشارکت ۲۴ تیم عملیاتی شامل ۶۴ نفر نجاتگر و پرسنل عملیاتی ‌و به کارگیری ۲۲ دستگاه آمبولانس، خودرو نجات و کمک دار، اقدام به امدادرسانی به حادثه ‌دیدگان در این حوادث کرد.

ارسال  یک هزار و ۶۰۰  تخته موکت به منطقه زلزله زده استان هرمزگان

کریمی ‌با تاکید به وقوع سیل ‌در بخش هایی از کشور، گفت: محموله کمک‌های ‌این ‌جمعیت ‌به مردم سیل زده استان ‌هرمزگان شامل هزار و ۶۰۰ تخته موکت بوده که به وسیله ‌یک دستگاه تریلی بارگیری و ارسال شده است، ضمن آنکه تیم های امدادی منطقه شرق و جنوب استان به منظور امدادرسانی به هموطنان سیل زده استان های سیستان ‌و هرمزگان در وضعیت زرد یعنی آماده باش هستند.

معاون ‌امداد ‌و نجات جمعیت ‌هلال احمر استان اصفهان ‌به ‌مسافرین ‌و رانندگانی ‌که قصد سفر به مناطق کوهستانی ‌و سردسیر را دارند، توصیه کرد: باتوجه ‌به شرایط ‌جوی ‌و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شده ‌و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند ‌و توصیه های ایمنی رانندگی را رعایت کنند.

کد خبر 406076

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امداد رسانی هلال احمر اصفهان مصدومان آمبولانس حوادث جاده ای خدمات بهداشتی بیمارستان سيل زده امداد ونجات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد