Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:54:40 GMT

مبارزه با قاچاق سوخت در خراسان جنوبی اولویت دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۳۸۵۸

مبارزه با قاچاق سوخت در خراسان جنوبی اولویت دارد

ناصر خوش‌ خبر روز پنجشنبه در نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی افزود: قاچاق سوخت چالش‌هایی را در جامعه، فرایند توسعه کشور و تولید در سطح استان ایجاد می‌کند که نیاز است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نظارت خود را در این بخش تشدید کند.

وی گفت: باید به عوامل انسانی دست اندرکار آموزش‌های لازم و انتقال دغدغه‌های کمیسیون انجام شود همچنین نیاز است سرکشی‌های سرزده انجام شود و برای افرادی که کم توجهی می‌کنند ساز و کار برخورد قانونی تعریف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: باید در زمینه جریمه شناور در خیلی موضوعات کار بیشتری صورت گیرد و به ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شود تا حداقل این طرح در چند استان به صورت پایلوت اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه قاچاق دام نیز در استان نگرانی‌هایی وجود دارد افزود: برای واردات دام توان و وقت زیادی از مدیریت ارشد استان گرفته شد و کارهای تخصصی و کارشناسی انجام شده است.

خوش خبر بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بستر واردات دام برای استان فراهم شد و باید اقدامات به گونه‌ای انجام شود که عایدات آن را مردم استان در زندگی و معیشت خود ببینند.

وی گفت: اگر عده‌ای سودجو در قاچاق دام تلاش می‌کنند باید دستگاه‌های متولی به جد مراقبت کنند و نظارت‌های خود را نسبت به گذشته تشدید کنند.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا با ضربه وارد کردن به تولید، اقتصاد کشور را به مخاطره انداخته است اضافه کرد: باید از سوی هر کدام از دستگاه‌های نظارتی مرتبط با قاچاق کالا و ارز اقدامات موثر و نظارت به درستی صورت گیرد و بازخورد و نتایج عملکردها نیز رصد شود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: اگر قانون جریمه به صورت شناور باشد می‌توان از قاچاق بیش از پیش جلوگیری کرد.

سرهنگ سید غلامرضا حسینی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان شاهد قاچاق سوخت بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌ها هستیم افزود: با تشدید نظارت‌ها قاچاق سوخت در این شهرستان کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: با تشدید نظارت‌ها و هم‌افزایی همه دستگاه‌های مرتبط می‌توان قاچاق سوخت را در استان هم کاهش داد.

استان مرزی خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد و با ۶ استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان همجوار است.

برچسب‌ها قاچاق سوخت خراسان جنوبی کالای قاچاق پلیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت خراسان جنوبی کالای قاچاق پلیس قاچاق سوخت خراسان جنوبی کالای قاچاق پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه پس از اقدامات صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، گفت: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و افزود: متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند