Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: انقلاب با خون امثال سردار سلیمانی تضمین شده است به زودی خون سردار سلیمانی ما را به ظهور امام زمان (عج) می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سهیل کیارش در  بررسی موضوعات روز ایران از آشوب بنزینی تا هواپیمایی اکراینی با اشاره به فتنه‌های دشمن اظهار داشت: دشمنان از ابتدای سال 97 گفتند برای ایران تابستان داغ را طراحی کرده‌ایم گفتند و شروع آن با سورپرایز تیر ماه است، وکیل  ترامپ و جان بولتون در جمع منافقان قول دادند سال آینده اجلاسیه شما را در تهران برگزار می‌کنیم و جمهوری اسلامی جشن 40 سالگی خود را نمی‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که دشمنان اذعان کردند از طریق اقتصاد، ایران را با خاک یکسان می‌کنیم و خزانه آن را خالی می‌کنیم و ارزش ریال ایران را به صفر می‌رسانیم، افزود: اندکی بعد هر دو اتفاق می‌افتد، یک دفعه دولت تصمیم می‌گیرد 18.5 میلیارد دلار و 61 تن ذخیره طلا را رد بازار بریزد، با این تصمیم ارز کشور به تاراج می‌رود و به بیرون مرز می‌رود.

وی با بیان این‌که ارزش پول ملی ایران به صفر می‌رسد و دلار تا 19 هزار و 800 تومان بالا می‌رود و پول مردم ظرف چند ماه به یک هفتم می‌رسد، گفت: در عرض چند ماه، معلوم شد یک جاده صاف آمریکا در داخل دارد، همان طور که آمریکا در زمان دفاع مقدس جاده صاف کن داشت.

کیارش با بیان این‌که صدام در خرمشهر 37 روز گیر کرده بود، قرار بود ده روز به تهران برسد، بیان کرد: در ان زمان جاده صاف‌کن نظر می‌دهد که زمین می‌دهیم زمان می‌گیریم، بگذار بیاید وقتی نزدیک شد مقابله می‌کند، بلایی که شاه سلطان حسین صفوی سر ما آورد می‌خواست بنی‌صدر سر ما بیاورد.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که صدام قرار بود تا دروازه‌های تهران بیاید آن وقت بنی‌صدر بگوید دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم و تسلیم شویم، عنوان کرد: جاده صاف‌کن آن موقع تز می‌داد، مقاومت در خرمشهر شکل گرفته بود اما جلوی رفتن سلاح و پول را به جبهه‌ها گرفته بودند، همان‌هایی که اهل مذاکره بودند آن زمان نمی‌گذاشتند، مذاکره کنیم و سلاح بخریم.

وی با بیان این‌که آمریکا می‌گوید، می‌خواهیم خزانه را خالی کنیم، جاده صاف‌کن او خالی می‌کند، بیان کرد: احمد عراقچی، معاون ارزی بانک ملی مرکزی را گرفتند، می‌گویند مگر کارشناسان برای شما ننوشتند که این کار خیانت است، می‌گوید من کاره‌ای نیستم، رئیس کل بانک مرکزی دستور داده است.

کیارش با اشاره به این‌که در چند روز آینده حکم سیف، رئیس کل بانک مرکزی اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: به سیف گفتند، مگر نمی‌دانستی این کار خیانت است، چرا این کار را کردی، می‌گوید، من به رئیس جمهور نامه نوشتم که کارشناسان این نظر را می‌دهند، گفت بریز سطل آشغال این را که من می‌گویم، انجام دهید.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: تابستان سال گذشته در زمان رئیس قبلی قوه قضائیه رهبر معظم انقلاب فرمودند، در ماجرای ارز و سکه دو طرف وجود دارد یکی که ارز و سکه را داده و یکی هم که گرفته است، اصل برخورد باید با کسی باشد که ارز و سکه را داده است.

وی با اشاره به فشار دشمن در 4 تیر ماه با اعتصاب 48 ساعته بازار تهران اضافه کرد: اعتصاب بازار تهران 48 ساعته جمع شد، مرداد ماه از کرج شروع کردند نتوانستند، 27 آذر 97 رهبر معظم انقلاب هشدار دادند، ممکن است آمریکایی‌ها جنجال‌شان را برای 97 بکنند اما اصل برنامه برای 98 باشد.

کیارش با تأکید بر این‌که تعیین زمان برای اتفاقات در کلام رهبر معظم انقلاب بی‌سابقه است، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب برنامه دشمن را افشا می‌کند، دشمن دیگر نمی‌تواند غافلگیرانه حمله کند، وقتی افشا می‌شود دشمن برنامه را عقب می‌اندازد.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر این‌که از نظر رهبر معظم انقلاب اتفاقات 98 قطعی بود، گفت: دشمن می‌دانست برنامه‌اش افشا شده، اما اصرار داشت برنامه‌اش را پیاده کند، فقط زمانی این اتفاق می‌افتد که از نظر آن‌ها دیگر راهی و فرصتی ندارند، این یعنی گردنه آخر یعنی دشمن بعد از این چیزی برای پیاده کردن ندارد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب 27 آذر فرمودند،آحاد مردم، جوانان انقلابی و مؤمن به هوش باشند، دشمن ضعیف شده، اگر غفلت کنیم، دشمن ضعیف زهر می‌ریزد، غفلت کردیم زهر خود را ریخت و ادامه دارد و باید به خاطر غفلت این یکسال جواب پس دهیم.

کیارش با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در یک فروردین 98 دو خط رسوایی جریان غرب‌زده و لیبرال که پرچم‌‌دار آن دولت و خط بشارت‌دهی را آغاز کردند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به طور صریح ماجرای تقی‌زاده زمان پهلوی را قرائت کردند و فرمودند کسانی که امروز بر سند 2030 تأکید می‌کنند تقی‌زاده‌های امروز هستند.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در خرداد 98، موضوع را ناموسی کردند و فرمودند موشک جزو موضوعات ناموسی ما است، اندکی بعد از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب محرم بود، صدها هزار ساعت سخنرانی در کشور اتفاق افتاد اما چقدر به دغدغه‌های رهبر اختصاص پیدا کرد، صدها هزار ساعت جلسه بسیج دانشجویی برگزار شد، چقدر از این ساعت‌ها به تبیین صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در بین دانشجوها پرداخته شد.

وی با اشاره به خط بشارت‌دهی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، سال 98 سال گشایش خواهد بود، فرمودند، من ناراحت نمی‌شوم سعودی‌ها سلاح می‌فروشند، چون می‌دانم در آینده‌ای نه چندان دور این سلاح‌ها دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

کیارش با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب در پیام برای شهادت سردار سلیمانی فرمودند، ارواح طیبه شهیدان دیشب روح مطهر حاج قاسم را در آغوش کشیدند، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان ناجا فرمودند، این کارهایی که دشمن دارد، انجام می‌دهد، آخرین نفس‌های دشمنی است و اگر مقاومت کنید پیروزی از آن شما است.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور تصریح کرد: بچه‌های فلسطینی تیر ماه به تهران آمدند، رهبر معظم انقلاب فرمودند، إن شاالله به زودی تشکیل دولت فلسطینی در قدس را خواهید دید و ما می‌دانیم نابودی رژیم صهیونیستی طبق روایات کی محقق می‌شود.

وی با بیان این‌که قبل از اربعین رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری امام حسین (ع) لفظ آخرالزمانی را به کار بردند، گفت: رهبر معظم انقلاب اربعین را از اولین ظهورش در تاریخ اسلام، «رسانه‌ی پُر قدرت عاشورا» دانستند و افزودند، در چهل روز فاصله‌ حماسه‌ی عاشورا تا بازگشت اهل‌بیت (ع) به کربلا، فریادهای حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد (ع) در شام و کوفه، رسانه‌ حقیقی عاشورا بود و با تحقق فرمانروایی منطق حق در فضای ظلمانی حاکمیت بنی‌امیه و سُفیانی، عاشورا زنده ماند و در تاریخ جاری شد.

کیارش ادامه داد: در ادامه رهبر معظم انقلاب فرمودند، طوفان حرکت اهل‌بیت (ع) در فاصله‌ عاشورا تا اربعین را در اختناق عجیب آن دوران، سبب منقلب شدن اوضاع و در نهایت سرنگونی رژیم سفیانی خواندند و گفتند، امروز هم همین اتفاق در جریان است، چقدر شفاف دیگر چه جور باید گفت.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: در تسلیت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی که نقطه عطف تاریخ انقلاب و اسلام است، فرمودند، این جنایت در کام جنایت‌کاران تلخ خواهد شد.

وی تصریح کرد: از نظر رهبر معظم انقلاب، انتقام خون سردار سلیمانی به زودی وصل به پیروزی نهایی خواهد شد و ما در این شرایط که بشارت آنقدر شفاف است و می‌دانیم در نقطه حساس تاریخ اسلام بر بالای گردنه آخر، هر کس در مسیر انقلاب قدمی بردارد، تمام مؤمنان تاریخ به او غبطه می‌خوردند و هر کس کوتاهی کند اشقیای تاریخ در مقابلش رو سفید می‌شوند، در این نقطه صحبت می‌کنیم.

کیارش با بیان این‌که دشمنان چون وقت ندارند، آخرین زورشان را برای انتخابات می‌زنند و می‌خواهند آن را تحت‌الشعاع قرار دهند، عنوان کرد: جریان معارض انقلاب اسلامی چه در بیرون مرزها و چه در داخل وحشی شده و وقت آن است که مانند یک گربه چنگ بیاندازد، در این شرایط رئیس جمهور در دانشگاه تهران خیلی شفاف گفت، 41 سال است که دعوا داریم بر سر تقابل مستمر یا تعامل سازنده، گفت دعوا بس است باید تعیین تکلیف کنیم و بعد هم پیشنهاد رفراندوم داد، چقدر شفاف.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: بن سلمان سال گذشته در یک مصاحبه تلوزیونی از او پرسیدند، چرا شما با جمهوری اسلامی ایران دشمن هستید، گفت عن‌قریب است که امام دوازده شیعه را می‌خواهند حاکم کنند و ما نمی‌گذاریم، سید حسن نصراله گفت تو که هیچی، پدر تو و ترامپ و هیچکس دیگر نمی‌تواند مانع این اتفاق شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در ابتدای امسال دوباره این حرف را زدند و دوباره سید حسن نصراله جواب داد، گفت، اتفاقاً شواهد نشان می‌دهد که بعد از نابودی رژِیم صهیونیستی، من خودم در قدس نماز می‌خوانم، بعد بچه‌های فلسطین که به تهران آمدند رهبر معظم انقلاب فرمودند سخن سید حسن نصراله حقیقتی است که به زودی قابل تحقق است.

کیارش با بیان این‌که سفیر انگلیس کف میدان آمده است و خودشان را رو کردند، افزود: در ماجرای اصابت موشک به بوئینگ 737 بعضی سؤال‌ها و پاسخ‌ها شفاف است، سپاه می‌گوید ما درخواست دادیم که پروازی انجام نشود، اما قبول نکردند، چون از نظر آن‌ها به نقطه آخر خط رسیدیم و باید تعیین تکلیف ‌کنیم از نظر ما نیز به همان جا رسیدیم.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که این چند روز شعارهایی که در دانشگاه‌های تهران داده شده اوج صراحت است به خاطر این‌که به نقطه آخر خط رسیدیم و باید تعیین تکلیف کنیم، بیان کرد: اتفاقاتی که از ماجرای گرانی بنزین شروع شد و موج اول فتنه آغاز و تمام شد از نظر دشمن موج دوم هم دارد، رهبر معظم انقلاب به ما هشدارش را دادند.

وی ادامه داد: مجموعه مؤمنان در کشور اگر درست عمل کردند با کمترین هزینه از موج بعدی فتنه رد می‌شویم ولی اگر غفلت کردیم و در خانه نشستیم و نسبت به انقلاب دغدغه نداشتیم هزینه‌های عبور انقلاب از این گردنه سخت‌تر خواهد شد.

کیارش با بیان این‌که همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، پیروزی ملت ایران تضمین شده است، گفت: به طور قطع به زودی از این گردنه عبور خواهیم کرد، اما من و شما معلوم نیست از این گردنه رد بشویم یا نه، انقلاب با خون امثال سردار سلیمانی تضمین شده است به زودی خون سردار سلیمانی ما را به ظهور امام زمان (عج) می‌رساند.

جانشین معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که اگر من و شما آمادگی در خودمان ایجاد نکنیم، خدا چک سفید امضا به ما نداده است، افزود: نایب امام زمان (عج) دارد طوری رفتار می‌کند که امیرالمؤمنین (ع) آن اواخر رفتار می‌کرد، فقط با این تفاوت که اینجا بشارت زیاد است یعنی نایب امام زمان (عج) سفره را پهن کرده است که هر کس کوچک‌ترین خدمتی به انقلاب در این ایام کرد به اعلای دین می‌رسد.

وی با بیان این‌که بعضی همچنان در خواب غفلت هستند، خاطرنشان کرد: در مورد یکی دو ماه آینده تاکید می‌کنم، به طور قطع التهابات کف خیابانی زیادی خواهیم داشت، چون دشمن تمام توانش را گذاشته، اما می‌دانیم اگر خوب عمل کنیم و از آن عبور می‌کنیم و پیروزی جبهه حق و نابودی جبهه باطل همزمان با هم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/63101/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی کشور سردار سلیمانی سفیر انگلیس بوئینگ 737

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی  نماینده ولی فقیه در استان سمنان در شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهور ضمن تحسین اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام وعده صادق، گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند زمان رسیدن به این اهداف را کوتاه‌تر کند، استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها است که در گام نخست باید مشکلات آنان رفع شود.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: جهش به معنای تسریع در اقدام است و باید این مهم برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردمی» مدنظر باشد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های استان سمنان اشاره کرد و گفت: این استان دارای روزهای آفتابی زیادی در طول سال است که می‌توان از این ظرفیت برای افزایش ظرفیت تولید برق و رفع کمبودها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: استان سمنان همچنین ضعف‌های در حوزه بهداشت و درمان دارد و مرکز استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است که انتظار می‌رود برطرف‌شدن این کمبودها و توسعه تخت بیمارستانی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • توصیف رهبر انقلاب درباره همسرشان
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟