Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: تمرکز خوبی داشتیم و مقابل اکسون پرتاب‌های خوبی انجام دادیم.

به گزارش ایسنا، فرزاد کوهیان پس از برد تیمش مقابل اکسون تهران گفت: در بازی رفت به دلیل اتفاقاتی که در میزبانی ما افتاد، نتوانستیم در خانه با اکسون بازی کنیم و بازی در تهران برگزار شد که کار را سخت‌ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد نبود بازیکنان‌ خارجی تیم اکسون‌ نیز گفت: درست است که در بازی امروز اکسون دو بازیکن خارجی خود را در اختیار نداشت، اما تیم آن‌ها همواره منسجم و جنگنده بازی کرد.

سرمربی پتروشیمی در پایان گفت: امروز بازیکنان ما خیلی خوب تپ را به کردش درآوردند و در موقعیت‌های مناسبی قرار گرفتند، شوت‌های خوبی هم زدیم که در بردمان تاثیر زیادی داشت. در مجموع تمرکز خوبی هم داشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام فرزاد كوهيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود

محسن معزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در ادامه برنامه‌های خود به تصمیم قطعی  درباره سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از اتمام قرارداد هاکان دمیر دست یافت، اظهار کرد: یک جلسه کمیته فنی برگزار شد و قرار بر این است جلسه بعدی پس از اتمام قرارداد هاکان دمیر برگزار شود. در این جلسه در خصوص ادامه یا قطع همکاری با این مربی تصمیم‌گیری می‌شود. البته در مورد اینکه سرمربی ایرانی یا داخلی در صورت نرسیدن توافق با هاکان دمیر انتخاب شود هم در مرحله بعدی تصمیم‌گیری است.  

کمیته فنی تصمیم‌گیری می‌کند

دبیر فدراسیون بسکتبال در خصوص اینکه جو عمومی را نسبت به عملکرد سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: جو عمومی به خاطر نتایجی که گرفته شده رضایت بخش نیست ولی او توانسته بسیاری از خواسته‌های فدراسیون را در تیم ملی اجرایی کند. در نهایت این کمیته فنی است که تشخیص می‌دهد عملکرد هاکان دمیر در تیم ملی بسکتبال درست بوده یا نبوده است. اینکه باید جایگزینی برای وی انتخاب شود یا نشود هم کمیته تصمیم‌گیری می‌کند.

جوانگرایی در زمان دمیر ادامه یافت

وی در مورد اینکه فاصله‌ای که در سال‌های گذشته در زمینه جوانگرایی تیم ملی بسکتبال رخ داد در کسب نتایج ضعیف تأثیرگذار بود، عنوان کرد: جوانگرایی که از زمان سرمربیگری سعید ارمغانی آغاز شد در زمان سرمربیگری هاکان دمیر ادامه یافت. قطعاَ این درک وجود دارد که نتایج به دست آمده توسط سرمربی ترکیه‌ای خوب نبوده ولی اگر در دیدار با ساحل عاج یا فیلیپین در جام جهانی و بازی‌های آسیایی که با اختلاف یک امتیاز بازنده شدیم با پیروزی تمام می‌شد، نظرات جامعه بسکتبال نسبت به این مربی تغییر می‌کرد و بهترین مربی بود. با تمام این تفاسیر کمیته فنی تشکیل شده تا تمامی موارد و جوانب کار را مورد بررسی قرار دهد.  

لیگ برتر بسکتبال به لیگی معتبر تبدیل شود

معزی‌فر در خصوص رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال یادآور شد: به اذعان تمامی کارشناسان رقابت‌های این فصل متفاوت با دیگر فصول لیگ برتر بوده است. چه به لحاظ فنی و چه کمی و کیفی بهتر بوده است. این موضوع متأثر از حضور مربیان خوب داخلی است. بازیکنان با انگیزه‌ای که از جام جانی و تورنمنت‌های معتبری، چون ویلیام جونز و بازی‌های آسیایی آمدند. همچنین بازیکنان جوان و جویی نامی که به دنبال دیده شدن هستند. البته نواقصی هم دارد، از جمله سرانه سالن بسکتبال که با کمبود مواجه هستیم. از لحاظ تجهیزات و استاندارد‌ها دچار ضعف هستیم. از لحاظ نحوه برگزاری هم دچار نواقصی هستیم که با توجه به شرایط موجود باید آنها را مورد بررسی قرار دهیم و چاره اندیشی کنیم تا در فصل بعد برطرف شود و به یک لیگ معتبر منطقه‌ای تبدیل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • لشگرکشی غول‌های NBA به پاریس
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • ۱۰ عادتی که باعث تمرکز و بهره‌وری بهتر شما می‌شوند
  • کواچیچ: به اعصابمان مسلط باشیم، قهرمانیم!
  • مورایس چیزی در چنته ندارد و کارش را بلد نیست | بی‌تفاوتی در چهره‌اش مشخص است | برخی مسائل شخصی تمرکز مورایس را به‌ هم ریخت
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • چرا انداختن زباله های کره زمین در آتشفشان های فعال ایده خوبی نیست؟ (+عکس)
  • اظهارات جهانبخش پس از رسیدن به رکورد ۱۰۰ بازی با پیراهن فاینورد
  • علیرضا جهانبخش: پایان بازی با آژاکس لحظه باشکوهی بود