Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث لطفی گفت: دوره آموزش مهارت های فرزند پروری با حضور دکتر برخوری از مشاورین شهرستان جیرفت و کارکنان این این اداره در سالن اجتماعات تعاون روستایی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، دوره آموزش مهارت های فرزند پروری با حضور دکتر برخوری از مشاورین شهرستان جیرفت و کارکنان این اداره در سالن اجتماعات تعاون روستایی جنوب کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کیومرث لطفی» در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی، در تبیین اهداف این دوره گفت: دوره آموزشی مهارت های فرزند پروری با هدف آموزش رفتار صحیح والدین با فرزندان و تضمین سلامت روانی آنها برگزار شد.

 

سرپرست تعاون روستایی جنوب کرمان افزود: ایجاد رابطه خوب بین اعضای خانواده، نظارت و مراقبت والدین بر رفتار فرزندان، بیان انتظارها، ارزش ها و اعتقادات خانواده و نیز انتقال آنها به فرزندان از اهداف برگزاری این دوره است.

 بیان خاطرنشان کرد: با فراگیری مهارت ها و تکنینک های کاربردی فرزند پروری، والدین می توانند در امر تربیت فرزندان شان موفق تر عمل کرده و از تعامل با آنها لذت ببرند.


شایان ذکر است؛ این کارگاه آموزشی طی سه جلسه ۲ ساعتی برگزار شد و مهارت چگونگی برخورد با مشکلات رفتاری کودکان، نحوه ايجاد فضای آرام در خانواده، شيوه های مطلوب برقراری ارتباط با کودکان، شيوه های تشويق و تنبيه، راهکارهای مناسب در برخورد با خواسته های کودکان، نیازهای فرزندان، کاهش مشکلات رفتاری کودکان و نوجوانان از جمله مباحثی بود که در اين کارگاه آموزشی ارائه شد.

و با توجه به اين که شيوه های که پدر و مادر در تربيت فرزندان خود به کار می گيرند، نقش اساسی در تامين سلامت روانی فرزندان آن ها دارد بنابراین در اين کارگاه آموزشی ۳ شيوه فرزند پروری شامل شيوه مقتدرانه، سهل گيرانه و استبدادی و نیز راهکارهای بالا بردن اعتماد به نفس و عزت نفس در فرزندان تشريح شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی کانون های مساجد اردبیل تعاون روستایی جنوب کرمان فرزند پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا وحید زاده، صبح پنجشنبه با حضور در خیریه علی ابن ابیطالب شهرستان نرماشیر ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مسئولین این مجموعه به جامعه هدف گفت: از آنجا که رسالت تربیت و پرورش جمعی از کودکان و نوجوانانی که ناخواسته از داشتن کانون گرم خانواده محروم شده‌اند بر عهده ما گذاشته شده است بر ما لازم است تا با تکیه بر دانش و تجارب خود بهترین فضا را برای رشد و شکوفایی آنان فراهم آوریم.

وی، افزود: لازم است تا مربیان و مددکاران مرتبط با فرزندان، با استفاده از ابزارهای موجود از جمله هنر، رسانه، فضاهای ورزشی و سایر امکانات، شیوه‌ها و راهکارهای علمی و کاربردی را برای دستیابی به بهترین نتیجه در هدایت و طرح ریزی برنامه رشد و شکوفایی فرزندان فراهم آورند.

وی افزود: مددکاران ما باید با استفاده کامل از همه توان و فرصت‌هایی که به لطف تکنولوژی در اختیار داریم به خلق شیوه نامه‌های تربیتی و رشدی مؤثر و کار آمد پرداخته و با اشاعه و گسترش شیوه‌های فوق بتوانیم زمینه ساز رشد و شکوفایی استعدادهای بعضاً بی نظیر این فرزندان در همه مراکز باشیم.

کد خبر 6081767

دیگر خبرها

  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی