Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان گفت: هم اینک در شرایط بسیار دشوار زندگی و تشدید خسارتهای ناشی از بارش های سنگین و سیلابی 5000 نفر از مردم روستایی چگردک، مشکل آب دارند و آب روستایی استان پاسخگو نیست و روند بی تفاوتی را در پیش گرفته است.

مجتبی شجاعی افزود: تمامی طرح های عمرانی آب روستایی دلگان بلاتکلیف و فرمانداری از آخرین وضعیت آن مطلع نیست و متاسفانه زمینه نارضایتی فراوانی را در روستاهای شهرستان فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بارها پیگیریهای مختلفی به صورت کتبی و شفاهی صورت گرفته که نه تنها پاسخ شفافی دریافت نشده بلکه اخیرا ناامید هم شده‌ایم و درک این موضوع که مردم مشکل آب دارند و بارها فریاد زده اند، قطعا منجر به چاره اندیشی خواهد شد.


فرماندار دلگان گفت: متاسفانه حتی یک دستگاه بیل مکانیکی متعلق به آب روستایی در شهرستانی که پنجمین شهرستان وسیع استان است وجود ندارد و کمترین تجهیزات تعمیر شکستگی لوله نیز تحویل شهرستان داده نشده و از سویی مکرر در مواقع تعمیر در بخش آب روستایی، ناچار به ورود فرمانداری به موضوع و توسل به آب شهری است که نمونه آن قطعی آب چهار روزه گزگر به دلیل نبود 40 متر سیم کابل در شهرستان بود.


شجاعی افزود: هشدارهای مکرر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مبنی بر ضرورت توجه به آب روستائیان و پیشگیری از شیوع برخی بیماریها می طلبد به وضعیت آب روستایی دلگان توجه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیلاب در سیستان و بلوچستان آب روستایی شهرستان دلگان روستای دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان

مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان, مدارس شهرستان‌های دلگان، نیکشهر و مهرستان در پی پیش‌بینی فعالیت سنگین سامانه بارشی برای روز سه‌شنبه غیرحضوری اعلام شد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر، اظهار داشت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه‌شنبه 28 فروردین، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر امروز در تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان، مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعد از ظهر سه‌شنبه به صورت مجازی در بستر نرم‌افزار شاد برگزار می‌شود.

پیرو هشدار هواشناسی، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز در شیفت بعداز ظهر سه‌شنبه غیرحضوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • ساری در مازندران الگو باشد/ وجود ۵۰۰۰ نیروی مازاد در شهرداری
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • ردپای لوزه‌های بزرگ در روند رشد/ چه کسانی کاندید جراحی برداشتن لوزه هستند
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • مشکل بزرگ بانک‌ها برای خرید استقلال و پرسپولیس چیست؟