Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: مازندران رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس گفت: انفجار ناشی از گاز در این شهرستان ۵ مصدوم بر جای گذاشته و باعث تخریب ۵ واحد مسکونی و تجاری و چند دستگاه خودرو شده است.

نعمت‌الله دیاری با اشاره به انفجار گاز در یکی از واحدهای مسکونی طبقه فوقانی مغازه تعمیرات موتور آلات پالوجده این شهرستان اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه امشب طی تماس با آتش نشانی چالوس خبر این انفجار مهیب گزارش شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی با کلیه امکانات در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های اولیه انفجار در اثر نشت گاز را نشان می‌دهد، تصریح کرد: نتایج دقیق‌تر بعد از اقدامات کارشناسی اعلام خواهد شد.
رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس خاطرنشان کرد: در مجموع ۵ واحد شامل ۲ واحد مغازه و ۳ واحد مسکونی دچار خسارت بیش از ۷۰ درصد شده است و ۵ نفر مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.
دیاری گفت: میزان آتش سوزی زیاد نبوده و به زود مهار شد اما بیشتر خسارات به‌صورت تخریب و انفجار بوده که موجب شد تعدادی خودرو که در نزدیکی این واحدها قرار داشت نیز دچار خسارت شوند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در صحنه حضور دارند، ضمن تقدیر از شهروندان خواست: تا از محل حادثه دور شده و کار امدادگران را با مشکل مواجه نکنند.
رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس تاکید کرد: جزییات این حادثه بزودی اعلام خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: انفجار گاز چالوس نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی

یک واحد مسکونی در بلوار ناصر حجازی دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، در ساعت ۱۲:۳۵ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۷ را به محل حادثه واقع بلوار ناصر حجازی، خیابان منوچهری شمالی اعزام کرد. 

با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که حریق در یک واحد مسکونی رخ داده و شعله‌های آتش تقریبا تمام این ساختمان را در بر گرفته و درحال سرایت به واحدهای اطراف است. در این شرایط آتش‌نشانان اقدام به قطع جریان برق و گاز کرده و پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

همزمان گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به جستجو در این ساختمان کردند که خوشبختانه مشخص شد فردی در ساختمان محبوس نشده است. این حادثه خسارات جانی نداشت. 

دقایقی بعد نیز نیروهای آتش نشانی شعله‌های آتش را به طور کامل مهار و خاموش کردند و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه دادند. علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم