Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ترکیه امشب از ساعت 21:00 تیم ترابوزان‌اسپور به مصاف دنیزلی‌اسپور رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابوزان برخلاف اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های ترکیه‌ای مبنی بر کنار گذاشته شدن او از تیم در دیدار امشب از ابتدا نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابوزان‌اسپور با توجه به برد به مرحله بعدی جام‌حذفی صعود کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مجید حسینی ترابوزان اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی که توانسته علیرغم جوانی فرصت خوبی در جمع شاگردان مسعود شجاعی برای خود شکل دهد، با اشاره به بازی حساسی که مقابل مس سونگون دارند، از انگیزه‌های این تیم برای دستیابی به صعود و حضور در مراحل بالاتر می‌گوید.

عباسی درباره بازی این هفته تیمش در جام حذفی مقابل مس سونگون گفت: تنها چهار گام دیگر به پایان جام حذفی مانده است. ما در مرحله قبل خوشبختانه توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اکنون نیز مقابل حریفی قابل احترام بازی داریم و می‌خواهیم با تمام انگیزه و توان از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی ادامه داد: مسلما رقبای لیگ یکی از انگیزه بیشتری برای موفقیت در این جام برخوردار هستند. فصل گذشته بدشانس بودیم و در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم و می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر این مسیر را با انگیزه بیشتری دنبال کنیم و هدف بزرگی را در ذهن داریم.

هافبک تاثیرگذار و جوان هوادار با اشاره به حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: اتفاقا یکی از امیدواری‌های ما برای موفقیت در ادامه مسیر حضور آقای شجاعی است. قطعا اتفاقات خوبی در انتظار ما خواهد بود و امیدواریم برابر تیم مس سونگون به نتیجه خوبی دست پیدا کرده و با حضور در مرحله بعدی یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شویم. قطعا هوادار انگیزه زیادی برای این جام دارد و همانطور که گفتم فصل گذشته تا نیمه نهایی آمدیم و متاسفانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و نتوانستیم راهی فینال شویم و اینبار باید با قدرت و انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند