Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:29:53 GMT

زاهدی: نیم‌فصل دوم هم یقه مدعیان را می‌گیرم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۵۴۸۶

زاهدی: نیم‌فصل دوم هم یقه مدعیان را می‌گیرم

مدافع ماشین‌سازی می‌گوید با دراختیار داشتن نفرات باتجربه و جوانان با انگیزه در دور برگشت نیز به روند خوب خود ادامه می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، مسیح زاهدی در پنجره تابستانی همچون همبازی خود(سامان نریمان‌جهان) از کشور آذربایجان پیشنهادهای خوبی داشت ولی مدیران باشگاه ماشین‌سازی رضایت‌نامه او را صادر نکردند تا در تبریز ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زاهدی در خصوص مذاکرات خود با تیم‌های لیگ برتری آذربایجان و در نهایت منتفی شدن‌اش گفت: باشگاه‌های کشور آذربایجان با تبریز تقریبا تفاوتی باهم نداشته و زبان‌های مشترک و خصوصیات مشترکی با هم دارند. من هم از فوتبال تبریز و زندگی در این شهر راضی بودم و گفتم حالا که به آذربایجان عادت کردم و زبان آن را هم کمی یاد گرفتم، باتوجه به پیشنهاداتم به این کشور بروم. البته تفاوت فوتبال این طرف و آن طرف رود ارس، قراردادهای دلاری است که آنها پول‌شان را می‌گیرند و ما قراردادهای ریالی خود را هم دریافت نمی‌کنیم.

 

او ادامه داد: مدیربرنامه‌هایم چند پیشنهاد داخلی و دو پیشنهاد از کشور آذربایجان برای من داشت که شرایط مالی آنها خیلی خوب بود و بیشتر تمایل داشتم به آنجا بروم؛ البته صحبت‌هایی هم با تیم‌های لیگ برتری هم شده بود که مذاکراتی هم بین مدیران انجام شد. حالا که در ماشین‌سازی ماندم، از آنها تشکر می‌کنم و معذرت می‌خواهم که مذاکرات بی‌نتیجه ماند.

 

مدافع ماشین‌سازی یادآور شد: من حتی راضی بودم که مطالبات فصل گذشته و امسالم را ببخشم و مبلغی هم بابت رضایت‌نامه نیم‌فصل از قراردادم نیز پرداخت کنم، اما محرومیت نقل و انتقالاتی دست باشگاه را بسته بود و شرایط برای رفتن مهیا نشد تا یک نیم‌فصل دیگر در این تیم باشم و بعد از پایان فصل تصمیم بگیرم.

 

زاهدی درباره مصدومیت‌اش در دیدارهای پایانی نیم‌فصل اول گفت: من در اوایل فصل در اردوی ترکیه که با تراکتور رفته بودم، آسیب دیدم و با پای مصدوم از این تیم جدا شدم و به ماشین‌سازی آمدم ولی شرایط طوری بود که نمی‌توانستم با مداوای کامل به بازی‌ها برگردم. یک هفته بازی نمی‌کردم و بعد یک بازی سخت به میدان می‌رفتم و دوباره همان درد همیشگی سراغم آمد. دیگر تحملم تمام شده بود و آقای خطیبی هم که قبلا یک بازیکن حرفه‌ای بودند و شرایط را می‌دیدند، پیشنهاد دادند که فعلا به فکر فشردگی بازی ها نباشم. آن مقطع MRI گرفتم و متوجه وضعیت وحشتناک پایم شدم. دکتر می‌گفت اگر یک فشار کوچک وارد می‌شد، رباط پاره می‌کردم. همین اتفاق موجب شد تا به صورت کامل به مداوا پرداختم و الان مشکلی ندارم، به تمرینات برگشته‌ام و در نیم‌فصل دوم با قدرت در خدمت تیم خواهم بود.

 

او درمورد شرایط ماشین‌سازی بعد از جدایی خطیبی و دو بازیکن تاثیر گذارشان ابراز کرد: واقعیت این است که ماشین‌سازی برای سهمیه بسته نشده بود و امتیازات نیم‌فصل اول هم برای لیگ برتری ماندنش کافی است؛ جدایی این نفرات چندان حساسیت ایجاد نمی‌کند و مشکل‌ساز نخواهد بود. به نظرم باشگاه تا پایان فصل باید موضوع محرومیت نقل و انتقالاتی‌اش را حل کند تا برای فصل آینده به مشکل نخورد چون با این روال و جدایی چند مهره دیگر در پایان فصل قطعا برای سال بعد به مشکل خواهد خورد و قطعا مسؤولان برای حل این بحران برنامه‌ریزی کرده‌اند.  

 

مدافع ماشین‌سازی از جوانان این تیم نیز انتظار درخشش دارد و در این باره می‌گوید: درست است ماشین‌سازی دو بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده ولی جوانان خوبی دارد که جای بازیکنان جدا شده را پُر خواهند کرد. شما خواهید دید که در نیم‌فصل دوم محمد قادری، سهراب‌نژاد، خرم‌الحسینی، اتابک زارعی و خیلی از جوانان دیگر چه عملکردی خواهند داشت و در پایان فصل همین‌ها به‌عنوان ستاره‌های این تیم معرفی خواهند شد. ماشین‌سازی با همین جوانان با انگیزه این پتانسیل را دارد که به‌عنوان همان غیرقابل پیش‌بینی‌ترین تیم نیم فصل اول کار کند و یقه بزرگان و مدعیان را بگیرد.

 

 

ماشین سازی تبریز مسیح زاهدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز مسیح زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس در این فصل که هرگز هم حل نشد، فقر مهاجم نوک بود. آنها در نیم‌فصل اول فقط شهاب زاهدی و نبیل باهویی را داشتند که از دومی هم آبی گرم نمی‌شد، حالا هم فقط عیسی آل‌کثیر تک و تنها در خط حمله باقی مانده است. آنچه اما افسوس قرمزها را مضاعف می‌کند، موفقیت جالب توجه مهاجمان پیشین پرسپولیس در تیم‌های جدیدشان است؛ ازجمله همین شهاب زاهدی که فعلا جی‌لیگ را به آتش کشیده است. به همین بهانه نگاهی انداختیم به آماری که او، شهریار مغانلو و رضا اسدی بعد از ترک پرسپولیس به جا گذاشتند.

شهریار مغانلو: ۷۷‌بازی، ۳۵‌گل

پرسپولیس او را می‌خواست و عالم و آدم هم این مسئله را می‌دانستند. با وجود این زور سرخپوشان به حفظ مغانلو نرسید. او بعد از یک نیم‌فصل حضور مفید و اثرگذار در پرسپولیس، باید به باشگاه سانتاکلارا در پرتغال باز می‌گشت. اینجا بود که سپاهان وارد گود شد و توانست رضایتنامه شهریار را برای بازی در اصفهان بگیرد. گویا در آن زمان محمد محبی در ازای همین رضایتنامه به سانتاکلارا منتقل شد. هر چه هست، طی ۳‌فصل بازی برای سپاهان، آمار مغانلو سال‌به‌سال بهتر شده است. او فصل اول طی ۲۸‌بازی، ۸‌گل به ثمر رساند، فصل دوم در ۲۸‌بازی، ۱۳گل زد و این فصل درحالی‌که هنوز ۶‌هفته به پایان مسابقات باقی مانده، توانسته تعداد گل‌هایش را به عدد۱۴برساند و به‌احتمال فراوان از این هم جلوتر خواهد رفت. مغانلو بعد از ترک پرسپولیس در هر بازی به‌طور متوسط ۰.۴۵‌گل به ثمر رسانده است.

رضا اسدی: ۴۹‌بازی، ۲۱‌گل

داستان رضا اسدی با شهریار مغانلو فرق داشت. او یک فصل حضور ناموفق را در پرسپولیس تجربه کرد که از همان لحظه اول هم تحت فشار انتقادات بود. اسدی در این تیم به‌عنوان هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شد و با وجود استعداد غریبی که در گلزنی نشان می‌داد، باز به ذهن کادرفنی نرسید که می‌تواند جلوتر بازی کند. امتیاز این ابتکار برای پاکو خمس، سرمربی تراکتور بود. اسدی طی ۲۸‌بازی برای این تیم، ۱۱گل به ثمر رساند و سپس در انتقالی جنجالی راهی سپاهان شد. ترکش‌های این انتقال تا همین استقبال دلاری(!) هواداران تراکتور از اسدی در بازی نوروزی با سپاهان ادامه داشت. در هر صورت درخشش اسدی در اصفهان هم ادامه یافت و او در این فصل توانسته طی ۲۱‌بازی، ۱۰‌گل به ثمر برساند. اسدی بعد از ترک پرسپولیس میانگین ۰.۴۲‌گل زده در هر بازی را ثبت کرده که نسبتا چشمگیر است.

شهاب زاهدی: ۶‌بازی، ۵‌گل

این یکی هم که دیگر خیلی عجیب و غریب است. اینطور نبود که پرسپولیسی‌ها شهاب زاهدی را نخواهند. با این حال او به‌طور مستمر تحت فشار انتقادات بود و بعد از بازگشت عیسی آل‌کثیر هم به این نتیجه رسید که باید تیم را ترک کند. در نهایت زاهدی راهی جی‌لیگ شد تا برای آویسپا فوکوکا بازی کند. حتما می‌دانید که استارت شهاب در سرزمین سامورایی‌ها تا چه اندازه حیرت‌انگیز بوده است. او طی ۶‌بازی، ۵گل زده؛ یعنی به‌طور متوسط ۰.۸۳‌گل در هر مسابقه که خیلی شگفت‌انگیز است و طبیعتا به‌تدریج کاهش خواهد یافت. آنچه باقی می‌ماند فقط حسرت پرسپولیسی‌هاست و لابد آنها فکر می‌کنند حضور هر یک از این ۳‌بازیکن در پیشانی خط حمله‌شان چقدر می‌توانست حیاتی باشد.

کد خبر 846563 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • موج جدید مدعیان «دلارزدایی» از اقتصاد ایران چه می‌خواهند؟