Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:25:24 GMT

نگاهی کوتاه به پورشه 911 GT3

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۵۵۰۳

نگاهی کوتاه به پورشه 911 GT3

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه 911 GT3 یک خودرو مسابقه‌ای و آماده محسوب می‌شود که زمان لازم برای دستیابی این خودرو به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت برابر با ۳.۱ ثانیه است. پورشه 911 از تمام مدل‌های تولید شده و متنوع این شرکت طرفداران خاصی در میان مردم برای خود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرات می‌توان گفت؛ پورشه 911 GT3 یک خودرو مسابقه‌ای و آماده برای سرعت و شتاب محسوب می شود. طراحی پورشه 911 GT ۳  آنچنان که باید و شاید دستخوش تغییر قرار نگرفته است و از میان تغییرات آن می‌توان به قسمت ورودی‌های هوا که جدید و بروز شده اند و دیفیوزر که استفاده شده در آن از نوع جنس فیبر کربن بو در ابعاد بزرگتر بوده است، اشاره کرد.

بدنه پورشه 911 GT3 از نظر آیرودینامیک بروز شده و با استفاده از اسپویلر و دیفیوزر در جلو و عقب و همچنین بهرمندی از باله‌های هدایت کننده هوا در کناره‌ها با جنس کربن توانسته است به کاهش وزن و افزایش تعادل برسد و چراغ‌های جلو و عقب نیز بروز جدید هستند.

زمان لازم برای دستیابی این خودرو به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت از حالت سکون برای نسخه مجهز به گیربکس دوآل کلاچ هفت سرعته برابر ۳.۱ ثانیه است. شتاب ۰-۹۶ GT3 مجهز به گیربکس دستی شش سرعته نیز ۳.۵ ثانیه به طول می‌انجامد و در تست یک چهارم مایل هم 911 اتومات بهتر عمل نموده و موفق به ثبت رکورد ۱۱.۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۲۶.۶ مایل بر ساعت شده است.

جالب است در جریان باشید که؛ ارقام مذکور برای پورشه 911 مجهز به گیربکس دستی برابر ۱۱.۵ ثانیه و ۱۲۵.۲ مایل بر ساعت است. اما باید؛ به یاد داشته باشید که با یک پیشرانه شش سیلندر تخت به قدرت ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۴.۵ نیوتن‌متر در زیر کاپوت 911 مذکور روبرو هستید.

نسخه سبک‌تر مجهز به گیربکس اتوماتیک توانست در مسیر لغزنده ویژه، شتاب جانبی ۱.۰۷ جی را به ثبت برساند، اما GT3 با گیربکس دستی و ۱۰.۵ کیلوگرم وزن بیشتر، شتاب جانبی معادل ۱.۱۱ جی را از خود به نمایش گذاشت و در مسیر ۸ شکل نیز نمونه دستی بهتر عمل نمود و رکورد ۲۲.۵ ثانیه را ثبت نمود. عملکرد پورشه 911GT3 تجهیز شده با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک در پیست مذکور، به اندازه ۰.۲ ثانیه کندتر بود. شتاب جانبی وارده بر هر دو نسخه در پیست ۸-شکل، معادل ۰.۹۳ جی است.

موتور پورشه 911 GT ۳ چگونه است؟

موتور پورشه 911 GT ۳ به گیربکس ۷ سرعته PDK مجهز است و می‌تواند سبب ایجاد شتاب ۰ تا ۱۰۰ در مدت ۳٫۲ ثانیه و بیشترین سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ثانیه شود. این یعنی کاهش شتاب این خودرو از ۳٫۸ به ۳٫۲ ثانیه. پورشه GT3 مجهز به گیربکس دستی شش سرعته ، در پیست مخصوص توانست زمان یک دقیقه و ۲۴ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه را به ثبت برساند و این درحالیست که نمونه مجهز به جعبه دنده PDK معادل ۲۰ صدم ثانیه بیشتر طول کشید تا از خط پایان بگذرد.

حتی با این وجود هم GT3 نسبت به لامبورگینی اونتادور SV، کوروت Z۰۶ به قدرت ۶۵۰ اسب بخار، مکلارن ۶۵۰S و لامبورگینی اوراکان ۶۱۰ اسب بخاری سریعتر عمل نموده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی خودرو پورشه ۹۱۱ GT۳ بررسی خودرو پورشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • آغاز عملیات ارتقای تصفیه خانه آب رامسر
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • جلسه جدید دادگاه پسران معاون مستعفی قوه قضائیه / مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟