Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اعظم غلامی» روز جمعه در گفت‌ وگو با ایرنا اظهار داشت: مدیر تیم ملوان در هفته اول لیگ برتر تغییر کرد و با اعلام تیم‌داری از فوتبال زنان، بازیکنان بدون هیچ بدنسازی باید در این فصل شرکت می‌کردند. مدیرعامل جدید از «مریم ایراندوست» درخواست کرد تا دوباره سرمربی‌گری تیم را برعهده بگیرد اما وی گفت که امسال نمی‌خواهد فعالیت فوتبالی داشته باشد و بدنبال انجام کارهای شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که این تیم بدون سرمربی نمی‌توانست تمرین کند به من پیشنهاد دادند. اگر این پیشنهاد را نمی‌پذیرفتم این تیم منحل می‌شد  و سهمیه گیلان از بین می‌رفت. سال‌هاست که نماینده سازمان لیگ و مدرس فوتبال هستم و ۱۰ سال است که سرمربی‌گری را کنار گذاشتم.

وی افزود: بازیکنانی که اکنون در تیم ملوان حضور دارند، مبتدی هستند و در فصل گذشته بر روی نیمکت ملوان می‌نشستند. بدون بدن‌سازی به لیگ برتر وارد شدیم و برای بستن تیم یک هفته وقت صرف کردیم و موفق به دیدار با شهرداری بم نشدیم زیرا قراردادی با بازیکنان نبسته بودیم. اکنون هم چهار دیدار سخت را با چهار تیم اول جدول در پیش‌رو داریم.

این مربی فوتبال تصریح کرد: این چهار تیم‌ خوب بسته شده‌اند و مهره‌های عالی دارند که از سال‌های گذشته در کنار هم بازی می‌کنند. تیم ملوان دارای این شرایط نیست و با بازیکنانی به زمین می‌رویم که تجربه لیگ برتر را ندارند. به همین دلیل سیاست باشگاه تنها حفظ سهمیه است اما همه تلاش خود را برای بالا بردن امتیازات می‌کنیم. از باشگاه خواستیم تا آکادمی را برای تیم ملوان راه‌اندازی کند. سال‌هاست که ملوان در لیگ برتر حضور دارد و هیچ گاه آکادمی زنان نداشته است. باید بازیکن بسازیم و به تیم بزرگسال تزریق کنیم تا سال آینده حرفی برای گفتن در لیگ داشته باشیم.

سرمربی ملوان عنوان کرد: فوتبال ابزار می‌خواهد و مهم ترین ابزار در این برهه بازیکن است. وقتی تیم‌های خوبی مثل بم ۶ دوره قهرمان می‌شوند، بی دلیل نیست. چون بازیکنانی با قدرت بالا دارند. «سارا قمی» بازیکن خوب ملوان به دلیل آنکه تمرینی نداشت و بدلیل دلخوری از مدیرعامل قبلی از تیم جدا شد و با هیات فوتبال البرز قرارداد بست. به وی پیشنهاد بازگشت دادیم اما او نپذیرفت.

وی یادآور شد: نباید فراموش کنیم که ملوان در فصل گذشته چگونه بازی کرد و نیز حس و حال تماشاچیان و تلاش بازیکنان برای بالا بردن امتیازات ملوان ستودنی است. باورم نمی‌شد که حتی در این فصل یک دیدار را ببریم. ۲ بازیکن خوب داریم که با بم قرارداد داشتند اما به تیم بازگشتند و با ما هم‌دل شدند.

سرمربی تیم فوتبال زنان ملوان خاطرنشان کرد: اکنون نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم اما برای فصل بعد این کار را انجام می‌دهیم و با قدرت در لیگ شرکت می‌کنیم. در این فصل بیشتر بازیکنان خوب در پنج تیم اول جدول هستند.

غلامی درخصوص تغییرات تیم وچان کردستان نیز گفت: این تیم سابقه طولانی در لیگ برتر دارد و تنها نام آن تغییر کرده است. یکی از تیم‌های مطرح که با ادغام چند تیم وارد مسابقات شد. وقتی «سمیه شهبازی» از سپاهان به وچان رفت، بازیکنان تیم را با خود به کردستان برد. در واقع وچان از ترکیب بهترین‌های سه تیم  تشکیل شده است. بازیکنان این تیم با کیفیت بالایی بازی می‌کنند. آنان سرمربی خوبی دارند که سال‌ها تجربه حضور در تیم ملی را دارد. گرچه درست نیست که یک تیم به دلیل پول و امکانات بهترین‌ها را جذب کند. باید بهترین‌ها در همه تیم‌ها حضور باشند تا انگیزه برای دیگر تیم‌ها بالا برود و قهرمانی برای آنان دست نیافتنی نباشد.

وی درخصوص وضعیت داوری در لیگ فوتبال زنان اضافه کرد: از داوری در این فصل ضربه خوردیم. در دیدار با شهرداری بم داور درجه ۳ برای قضاوت فرستاده شد. بم در حد تیم ملی است و جنگ ما با این تیم نابرابر بود. این بازی باید به وسیله داور مدیریت می‌شد. ما جلوی تماشاگران ملوان با نتیجه بدی باختیم. سرپرست تیم به دلیل آنکه کنار بازیکن مصدوم ملوان رفت تا پزشک او بیاید، از زمین اخراج شد. داور به حدی جوان بود که نمی‌توانست بازی را مدیریت کند. وی پس ار شنیدن صدای بازیکنی که گفت آفساید است، نظر خود را به سرعت تغییر داد و آفساید اعلام کرد.

سرمربی تیم ملوان ادامه داد: داوری که بخواهد با صدای یک بازیکن نظر خود را تغییر دهد، شان لیگ برتر را پایین می‌آورد. حرمت داوری شکسته شده است. این داور نیاز به کسب تجربه بیشتر دارد. داوران جوان به دلیل آنکه زود در میدان قضاوت قدم گذاشته‌اند، ضرر می‌کنند. آنان باید بتدریج در این عرصه حضور یابند تا شان و جایگاه یک داور خوب را بدست بیاورند. هیجان بازی در ملوان بسیار و نام این تیم بزرگ است. بازیکنان همواره در زمین ثابت کردند که با غیرت و تعصب بازی می‌کنند.

وی افزود: با حضور این داوران مخالف نیستم. زیرا نیروهای جوان هم باید بتدریج تجربه کسب کنند. اینکه در همه دیدارها از این داوران استفاده شود، درست نیست و هر فردی باید از کم شروع کند تا به تجربه بالا دست یابد. وقتی داوران بین المللی از لیگ برتر کنار گذاشته می‌شوند، حداقل «هدایت ممبینی» رییس کمیته داوران  باید به داوران جوان آموزش دهد. در تعطیلات نیم فصل کمیته داوران حتی به خود زحمت نداد یک کلاس بازآموزی برای داوران جوان بگذارد. هیچ کدام تجربه ندارند و حتی اطلاعات آنان کامل نیست زیرا در هیچ کلاسی ننشسته‌اند. چگونه است که از ابتدای فصل داوران با تجربه کنار گذاشته شده‌اند و در تمام فصل از داوران جوان استفاده می‌کنند که نه تست داده‌اند و نه در کلاس حضور یافته‌اند.

برچسب‌ها فوتبال زنان ملوان بندر انزلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان ملوان بندر انزلی فوتبال زنان ملوان بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه اوسمار لوس ویرا از سال 2010  مربیگری را آغاز کرده اما بعضا یا در تیم های زیر 20 سال مربیگری کرده یا اینکه به عنوان دستیار  فعالیت داشته است.

با این وجود او در چند مقطع  قبل از حضور در فوتبال ایران در کشور خود نقش سرمربی را هم ایفا کرده اما جالب اینجاست که در همین مقطع دو ماهه حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی بهترین میانگین امتیاز را به دست آورده است.

در اولین و دومین مقطع سرمربیگری او در تیم های خوونتود و زیر 20 سال کورینتیانس تعداد بازی های او به عنوان سرمربی ثبت نشده و امتیازی برایش در نظر گرفته نشده است.

در فاصله ماه های آپریل تا جولادی 2015 اوسمار در 12 بازی سرمربی تیم براگانتینیو بوده که میانگین امتیازی 1.08 را در هر بازی ثبت کرده است.

بعد از یک مقطع سرمربیگری در تیم زیر 20 سال کورینتیانس و دستیاری فابیو کارلیه ، اوسمار در فاصله ماه های می تا سپتامبر  2018 در 21  بازی سرمربی کورینتیانس بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.33 امتیاز به دست آورده است.

اوسمار حد فاصل نوامبر 2018 تا مارس 2019 در 13 بازی سرمربی گوارانی بوده که به صورت میانگین از هر بازی 1.08 امتیاز گرفته است.بلافاصله بعد از آن نیز در 10 مسابقه هدایت ویتوریا را برعهده داشته که میانگین 0.80 امتیاز از هر مسابقه را ثبت کرده است.

اوسمار در سال 2021 در دو بازی به عنوان سرمربی موقت اینترناسیونال میانگین 1.50 از هر بازی را به دست آورد و بالاخره در  سال 2022 در 6 مسابقه سرمربی تیم سیانورته بوده که 1.17 امتیاز در هر بازی به دست آورده است.

با این وجود او در پرسپولیس تا کنون 10 بار سرمربی بوده  و با احتساب تنها بازی حذفی  با 8 برد ، یک باخت و یک تساوی به میانگین امتیازی 2.50 رسیده که بهترین آمار او در سرمربیگری بوده است.

اوسمار با توجه به شش بازی باقیمانده  و حداکثر چهار بازی دیگر در جام حذفی می تواند تعداد مسابقاتی که در پرسپولیس بوده را به 20 برساند که باید دید قادر به حفظ یا بهبود این میانگین امتیازی فوق العاده خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد