Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@22:06:54 GMT

چقدر ازجمعیت کشور سالمند است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۶۳۰۱

اولین شورای سیاستگذاری سالمندان امروز با حضور رییس شورای سالمندان سازمان بهزیستی برگزار شد. ناطقان: اولین شورای سیاستگذاری سالمندان امروز  برگزار شد.

رییس شورای سالمندان سازمان بهزیستی گفت:یک سوم جمعیت کشور رو به سالمندی است این افزایش تعداد سالمندان حاصل رفاه اجتماعی است.

او گفت: استان کرمانشاه هشتمین استان کشور در زمینه  تعداد سالمندان است و پیش بین هایی که برای سال ۱۴۱۵ شده است جمعیت استان ۱۱هزار نفر افزایش پیدا می کند در حالیکه  جمعیت  سالمندی دو برار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

علامه گفت: با توجه به افزایش جمعیت سالمندی لزوم توجه به زیر ساخت های مهم برای آنان و بهره مندی از خدمات مناسب ضروری است.

 مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:  تمام ادارات که متولی  هستند باید خدمات بهداشتی درمانی رفاهی و توانبخشی به آن ها ارائه دهند.


رضوان مدنی گفت:  سالمندانی که در دهک پایین  جامعه  هستند تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد قرار می گیرند  و عزیزانی که نیازمند توانبخشی روحیه و نشاط ورزشی هستند  باید از امکانات وزارت ارشاد و اداره ورزش و جوانان استفاده کنند. منبع: مشرق برچسب ها: جمعیت کشور ، روبه سامندی ، سالمندان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جمعیت کشور سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد

شهباز حسن پور  گفت: داروخانه هلال احمر سیرجان، اولین داروخانه هلال احمر کشور است.

شهباز حسن پور گفت: خوشبختانه ۲ عضو برجسته مجلس دوازدهم از خانواده هلال احمر از استان کرمان هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم فراکسیون هلال احمر در مجلس دوازدهم از پیشرفت بسیار بیشتری برخوردار شود، افزود: هر چند که زحمات جناب باقرزاده قابل گفتن نیست؛ اما شاهد بودم یک تنه به اندازه ۲۹۰ نفر نماینده مجلس در صحن مجلس فریاد هلال احمر و بحث تصویب قوانین را داشت.

حسن پور با اشاره به اینکه کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور ۵ سفر به کرمان داشتند، بیان داشت: امید است یک پروژه به نام حضرت آیت الله غیوری مخصوصا برای مناطق کمتر توسعه یافته مثل گلباف و شهداد برای کرمان تعریف شود 

وی  بیان کرد: جمعیت هلال احمر بیشترین ارتباط و همراهی و همکاری را با نمایندگان مجلس داشته است.  

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر کرمان در چند حوزه در کشور مطرح است، گفت: امروز طی بازدید از پست نوروزی ورودی شهر کرمان، ۲ مقوله برجسته بود که یکی از آنان بحث موقوفات مردم در استان کرمان و موضوع دوم بحث داوطلبین بود.

حسن پور افزود: در بحث داوطلبین امیدواریم همان گونه که تاکنون ظرف کمتر از ۲ سال در جمعیت هلال احمر کشور، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: باید موضوع لجستیک در جمعیت هلال احمر تقویت شود.  

 حسن پور با اشاره به اینکه کرمان، پهناورترین و حادثه خیز‌ترین استان کشور است، گفت: تلفات جاده‌ای امسال، باعث رنجش خاطر همه دلسوزان نظام شده است و این موضوع می‌طلبد دولت برای کاهش این تلفات کار خود را شروع کند.  

وی با اشاره به اینکه دولت باید یک طرح ۲ فوریتی  ارائه دهد که باعث کاهش تلفات شود، افزود: اگر دولت این کار را  انجام نمی‌دهد، ما در مجلس آمادگی داریم یک طرح ۲ فوریتی را از طریق مجلس پیشنهاد بدهیم تا در همین ابتدای سال بیش از این شرمنده مردم نباشیم که شادی مردم به عزا تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دولت برای کاهش تلفات جاده ای طرح ۲ فوریتی ارائه دهد
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج
  • دیدار عیدانه شهردار منطقه ۱۵ با کودکان شیرخوارگاه شبیر
  • روایتی غم‌انگیز از سرنوشت پدران و مادران سالمندان سنندج+فیلم
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • رتبه سوم مازندران در سالمندی
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • دیدار نوروزی از سرای سالمندان + فیلم
  • ببینید| توصیه یک جامعه‌شناس به مشوقان افزایش جمعیت در کشور