Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام معروفی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تنها ۲ ناشنوا از آذربایجان‌غربی به این رقابت‌ها اعزام شده بودند، افزود: «حسین سیفلو» از خوی در رده سنی بزرگسالان و در وزن ۸۷ کیلوگرم توانست با شکست تمامی رقیبان مدال طلای این رشته را بر گردن آویزد.

وی ادامه داد: «شهاب رحیمی» کشتی‌گیر جوان وزن ۶۳ کیلوگرم از بوکان هم طی اولین حضورش در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال نقره شد و در جایگاه دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«معروفی» با اشاره به اینکه هیات ناشنوایان استان با کمترین امکانات توانسته‌است ورزشکاران ارزشمند و توانمندی در رشته‌های مختلف پرورش دهد، اظهار داشت: ورزشکاران ناشنوا جهت درخشش در عرصه ملی به حمایت بیشتر نیاز دارند.

به گزارش ایرنا یک ماه قبل «علی شکیبازاده» کشتی‌گیر ارومیه‌ای هم توانسته بود مدال طلای مسابقات کشوری را بر گردن آویزد و تیم والیبال ناشنوای استان هم مقام سوم کشوری را کسب کرد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کشتی ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کشتی ورزشی آذربایجان غربی کشتی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ مدال طلا بر گردن اسدیان
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!