Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند رزرواسیون جهت آژانس مسافرتی جنسیت: خانم جهت کار در تیم رزرواسیون و اداری و فروش بلیط هواپیما ساعات کاری شیفت یک از 8 تا 16:30 و شیفت دو از 16:30 تا 23:00 به صورت چرخشی . در محیطی با نشاط و پویا جهت کارمند رزرواسیون پرواز سابقه کار مرتبط الزامی میباشد حوالی میدان ارژانتین از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: estekhdam1011@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند

محمد حسین جهانی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام اظهار کرد: از مجموع کارکنان استان تعداد ۳۶.۵ درصد بانوان و ۶۳.۵ درصد آقایان را منابع انسانی نظام اداری استان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ۶۳ درصد کارکنان نظام اداری استان متشکل از نیرو‌های آموزشی و بهداشتی هستند، افزود: وضعیت استخدامی ۷۴.۲ درصد از کل کارکنان استان رسمی و پیمانی و ۲۵.۸ درصد نیز سایر اشکال استخدامی اعم از قرارداد معین و کارگری، شرکتی و سایر قرارداد‌ها است.

جهانی ادامه داد: سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ۱۴۰۲ تعداد نیرو‌های رسمی و پیمانی افزایش و سایر اَشکال استخدامی کاهش یافت که این نشان از عدالت محوری در استخدام‌ها است.

وی با اشاره به اینکه ۸۲.۵ درصد کارکنان نظام اداری استان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند، گفت: ۵۷.۱ درصد کارکنان استان دارای سنوات خدمت کمتر از ۱۴ هستند که نشان دهنده جوان بودن بدنه نظام اداری استان است.

جهانی یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد چهار هزار و ۱۸۶ نفر مطابق فصول ششم و هفتم قانون مدیریت خدمات کشور، احراز شرایط و آزمون استخدامی برگزار کرده‌اند به عبارتی ۱۲ درصد نظام اداری از نیرو‌های استخدامی جدید تشکیل یافته است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۴۴۰ نفر در هشت آزمون استخدامی جذب شده اند.

به گفته وی در راستای سنجش میزان رضایتمندی خدمت گیرندگان کد ۲ بعدی مربوط به ۶۸ درصد کارکنان بالغ بر ۲۲ هزار نفر صادر شده است که مراجعان ادارات، میزان رضایتمندی خود را در قالب چهار سوال در خصوص رعایت قانون، سرعت و دقت در انجام کار، ارائه راهنمایی‌های لازم و رفتار با کرامت و محترمانه کارمندان با فرد مرجوع را بصورت برخط با اسکن کد ۲ بعدی اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • گروسی به تهران سفر می‌کند
  • اولین اتوبوس‌ خودران شیفت شب جهان در سئول (فیلم)
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟