Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، محسن اسدی‌لاری معاون همکاری‌های بین‌الملل وزارت‌ بهداشت در مراسم گرامیداشت کشته‌شدگان سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: بنده در این چند وقت از سخن گفتن پرهیز کردم. همه این فرزندان، فرزندان ایران و افتخارآفرینان جامعه ما بودند. خیلی سخت است که تنها درباره دو فرزند خود صحبت کنم و مطمئن هستم که تمام فرزندانی که در این حادثه کشته شدند از فرزانگان این سرزمین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فرزندانی که جنبه‌های ایمانی، وجودی و علمی آنها برجسته بود. محمد من ۲۳ سال سن داشت و زینب من ۲۱ سالش بود. فرزندانی که شب و روز در حال فعالیت بودند. متاسفانه بسیاری از این فعالیت‌ها را پس از مرگ آنها فهمیدم چون در آن سوی مرز بیشتر قدر انسان‌ها را می‌دانند. از من که یک معلم ساده هستم تا کسان دیگر.

اسدی لاری گفت: به هر حال این حادثه بزرگ و یک فاجعه بود، اتفاق افتاد. خسران آن مبین است و کسی نمی‌تواند آن را پنهان کند. تعداد زیادی از نخبگان کشور را از دست دادیم. هنوز هم معلوم نیست چقدر سرمایه انسانی از دست داده‌ایم. سرمایه انسانی ارزشمندترین سرمایه هر جامعه است. همچنین معلوم نیست چقدر سرمایه مادی از دست داده‌ایم.

مدیرکل همکاری‌های بین‌الملل وزارت‌بهداشت بیان کرد: مطمئن‌ام که این حادثه به‌دلیل یک اشتباه یا فشار دادن یک دکمه نبوده است. حتما عقبه‌هایی دارد و حتما باید تحقیقات قضایی و تجسسی صورت بگیرد. اگرچه همین یک حادثه برای تاریخ کشور کفایت می‌کند اما امیدواریم دیگر تکرار نشود. امیدوارم آمران و عامدان این حادثه مشخص شوند و جزای کارهای خود را ببینند.

کد خبر 478647 برچسب‌ها سقوط هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: توییت‌های ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل و تالی گوتلیب، عضو کنست (پارلمان اسرائیل) که به مسئولیت اسرائیل اشاره کرده‌اند موجب نگرانی دستگاه‌های امنیتی شده است.

این کانال همچنین گزارش داد: پیش‌بینی‌های ارتش و دستگاه‌های امنیتی این است که «حمله» به پایان رسیده است اما اسرائیل همچنان آماده‌باش خود را حفظ می‌کند.

این کانال گزارش داد: به رغم اینکه اسرائیل از قبل به واشنگتن گفته بود حمله‌ای را به ایران انجام خواهد داد اما آمریکا موضع مشخصی اتخاذ نکرد.

پیش از این ایتامار بن گویر در توییتی به حادثه امروز اشاره کرده و نوشته بود این حمله «مسخره و ضعیف» بود.

تالی گوتلیب نیز که از حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو است، به این رویداد اشاره کرده بود و این درحالی است که تل آویو رسما مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

گوتلیب که عضو کمیته خارجه و امنیت کنست است امروز در توییتی نوشت: صبح به خیر مردم عزیز اسرائیل. صبحی سربلند با افتخار! امیدواریم قدرت بازدارندگی را بازیابیم!

مقامات رسمی رژیم صهیونیستی درباره گزارشات مربوط به حوادث امروز در ایران، سوریه و عراق تاکنون سکوت کرده‌اند.

از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد وزارت خارجه این رژیم از سفارتخانه‌هایش در جهان خواست از هرگونه اظهارنظر درباره گزارشات مربوط به این رویداد خودداری کنند.

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهرها از جمله اصفهان خبر دادند.

همچنین وزارت دفاع سوریه اعلام کرد رژیم صهیونیستی امروز حملاتی را به جنوب این کشور انجام داد. گزارشاتی نیز از حملاتی در شهر بابل عراق منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر و عضو کنست درباره حادثه اصفهان
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • اظهارات قهرمان مصدوم تور دوفرانس در پی ترخیص از بیمارستان
  • مقام نظامی سابق تل‌آویو: محاسباتمان درباره ایران اشتباه بود
  • برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل