Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیب مورد نیاز شب عید شهرستان‌های مختلف این استان نیز بر حسب جمعیت آنها و در بازه زمانی مشخص با قیمت یارانه‌ای توزیع خواهدشد.

«غلامرضا بابایی» به ذخیره سیب در سردخانه‌های استان و تلاش برای صادرات مازاد آن به کشورهای دیگر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها از جمله صنایع تبدیلی و سردخانه‌ای جهت درجه‌بندی و بسته‌بندی سیب در جهت کمک به افزایش صادرات این محصول ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سیب مورد نیاز برای مصرف شب عید در این استان نیز ۸۰۰ تن است، بیان کرد: با توجه به ذخیره‌سازی مناسب، در خصوص تامین سیب و سایر کالاهای اساسی در استان هیچ‌گونه کمبود یا مشکلی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: بیش از سه هزار تن برنج، یکهزار و ۲۵۰ تن روغن، یکهزار و ۲۸۰ تن شکر، ۲۸۴ تن گوشت، یکهزار و ۲۶۷ تن گوشت مرغ منجمد و ۱۶۴ هزار تن گندم در انبارهای این استان ذخیره شده‌است.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، باغداران استان امسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن سیب درختی تولید کردند.

بهنام شهدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی نیز طی روزهای اخیر به رایزنی‌های اقتصادی از طریق برخی از اتحادیه‌های بین‌المللی از جمله اتحادیه کشورهای اوراسیا برای صادرات سیب استان اشاره کرده‌است.

برچسب‌ها صادرات سیب صنعت و معدن آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات سیب صنعت و معدن آذربایجان غربی صادرات سیب صنعت و معدن آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، محمدصادق معتمدیان، ۲۹ فروردین در مراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: افتخار ما این است که آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور است و اگر توسعه در این استان با شتاب پیش می‌رود حاصل رشادت نیروی مسلح و امنیت پایدار حاکم در منطقه است.
او با بیان اینکه ارتش به عنوان پشتوانه‌ای قوی در اقتدار منطقه اثرگذار است، افزود: امروز پیام ارتش ایران، پیام صلح است و به کسانی که بدنبال ایجاد ناامنی هستند، هشدار می‌دهد.
استاندار با بیان اینکه گرامیداشت روز ارتش، نقطه عطفی برای ارتش جمهوری اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره فعالیت گروهک‌های ضد انقلاب و نقشه‌های ضدانقلاب را در شمالغرب که بدنبال خرابکاری بودند، سرکوب و نقش برآب کرده است.
معتمدیان با اشاره به اینکه فداکاری‌های ارتش با عملیات‌های مختلف در کنار نیرو‌های مردمی و سپاه در دوران اوایل انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس در تاریخ کشور به ثبت رسیده است، افزود: همدلی و همکاری نیرو‌های مسلح در دوران جنگ تحمیلی در منطقه شمالغرب مثال‌زدنی است.
او تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی یکی از قدرتمندترین ارتش‌های منطقه به حساب می‌آید و با انجام عملیات‌های غرورآفرینی با همکاری سپاه مانع از تحرکات رژیم صهیونیستی شده است.
استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: همواره ارتش نقش خدمت‌رسانی به مردم را در دوران کرونا، بلایای طبیعی با ارائه خدمات بهداشتی و احداث بیمارستان صحرایی نیز ایفا کرده است.

دیگر خبرها

  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • ظرفیت سازی برای خرید بیش یک میلون تُن گندم در آذربایجان غربی
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال