Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی ویژه برنامه "با ولایت تا شهادت" با عزاداری جوانان هیئتی در روستای ده‌زیار کرمان برگزار شد. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(ع) ویژه برنامه "با ولایت تا شهادت" شامگاه پنجشنبه با حضور محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده‌زیار کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به همت هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل‌(ع) ده‌زیار و در یادبود سرباز ولایت، فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد جوانان هیئتی با نوحه‌خوانی و سینه‌زنی عزاداری کردند.

حجت‌الاسلام سید‌محمد خوشرو در این مراسم با بیان اینکه انسان دو نوع تولد دارد اظهار‌ داشت: یک تولد، تولد شناسنامه‌ای و تولد دیگر تولد شخصیتی انسان است.

تاکید ویژه سپهبد سلیمانی قبل از شهادت بر عزاداری دهه دوم فاطمیه در "بیت‌الزهرا (س)"شهید یوسف‌الهی که بود که ‌حاج قاسم سلیمانی گفت "دوست دارم ‌من را در کنار او به خاک بسپارید‌"فاطمیه نیامده کرمان عزادار شد / امسال دیگر حاج قاسمی نیست تا مقابل در بیت‌الزهرا (س) بایستد

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تولد شخصیتی این انسان بزرگ است گفت: این همه شکوهی را که در آیین تشییع این سردار بزرگ دیدیم در تاریخ برای یک فرمانده نظامی دیده نشده بود.

سخنران ویژه برنامه "با ولایت تا شهادت" با بیان اینکه همه حاج قاسم را می‌شناختند اما با این شهادت جانسوز اتصال ویژه‌ای با این سردار بزرگ پیدا کردند گفت: شهادت حاج قاسم اتحاد احزاب، دسته‌ها و گروه‌ها را به‌دنبال داشت و هر چه مراسم برای این سردار بزرگ جهان اسلام بگیریم کم است.

وی با اشاره به اینکه در حدیث آمده است هر کس حضرت فاطمه‌(س) را درک کند شب قدر را درک کرده است خاطر‌نشان کرد: حضرت زهرا(ع) مدافع ولایت و امام زمانش بود و باید ببینیم ما تا چه اندازه مدافع ولایت و امام زمانمان هستیم.

خوشرو با تاکید بر اینکه باید حواسمان را باید بیشتر جمع کنیم گفت: هدف ما و امام زمان‌(عج) با هم فرق می‌کند و متاسفانه امام زمان‌(عج) امروز در جامعه غریب و دارای غربت است.

وی با بیان ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، وی را سرباز ولایت و ادامه دهنده راه حضرت زهرا(ع) عنوان کرد و افزود: حاج قاسم در تمام این مدت با توجه به اینکه سردار دل‌ها بود و قلوب مردم را تسخیر کرده بود اما خودش را سرباز به معنای واقعی ولایت می‌دانست.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حاج قاسم انسانی بود که تمام عمر خود را در راه حفظ اسلام صرف کرد و شهادتش هم در همین راه بود اظهار داشت: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با دشمنان "اشداء على الکفار" و مانند کوه استوار، خستگی‌ناپذیر و مبارزی سخت بود اما این شهید بزرگوار در برابر مردم "رحماء بینهم" بود.

وی با بیان اینکه ویژگی دیگر سردار سلیمانی احترام بیش از حد به پدر و مادر بود و هیچ کس به جایی نرسید مگر با احترام به پدر و مادر تصریح کرد: امام(ره) انقلابی را به‌وجود آورد که در بستر آن چنین شهدا و انسان‌های بزرگی تربیت شدند.

به گزارش تسنیم ویژه برنامه با ولایت تا شهادت در روستای ده‌زیار کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله پخش کلیپ و مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) عادل رضایی همراه بود.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم