Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:40:23 GMT

مهاجم گل ریحان البرز سپیدرودی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۶۶۷۰

مهاجم گل ریحان البرز سپیدرودی شد

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شادکام مهاجم نیم فصل نخست تیم گل ریحان البرز با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با افشین ناظمی مدیرعامل این باشگاه به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد.

رادنی دیدار افزود: شادکام ۲۹ ساله اهل تهران،  فوتبالش را از تیم فولادنوین خوزستان شروع کرد و سابقه حضور در تیم های گل گهر سیرجان، پارسه نهران، صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شادکام که بازی های خوبی هم برای گل ریحان در لیگ دسته اول انجام داده بود، با فسخ یک طرفه قراردادش  با این تیم به عضویت سپیدرود درآمد.

وی بیان کرد: این مهاجم دو سال پیش نیز به سپیدرود رشت پیوسته بود اما به دلیل اختلافات مالکیتی از این تیم جدا و راهی نفت مسجدسلیمان شد اما دوباره به جمع سرخپوشان رشتی پیوست تا در ادامه رقابت های لیگ دسته اول این تیم را همراهی کند.

 مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: پیش از این نیز بابک عبدالله زاده،  قدیر آقاجانی، امیرحسین نادم ، حامد آقایی، فرزاد محمدی، ابوالفضل قربانی و میثم کریمی با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به این تیم پیوسته بودند.

دیدار خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، عصر شنبه (فردا) در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم نیروی زمینی تهران قرار می گیرد.

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپا در حساس‌ترین مسابقه لیگ دسته اول در ورزشگاه خانگی خود به مصاف خیبرخرم آباد رفت و در پایان موفق شد با تک گل انفرادی طاها طباطبایی که عضو تیم المپیک ایران هم بود و به نظر می‌رسد یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران باشد، به برتری دست یافت.
مجتبی سرآسیایی که در حال پوست‌اندازی سایپا برای حضور در فصل پیش روی مسابقات لیگ دسته اول است، با دفاع فشرده تیمش را وارد زمین کرد و توانست نیمه اول را با همین شیوه با تساوی بدون گل به پایان برساند.

سایپا در نیمه اول هم چشم به ضدحملات برای باز کردن درواز خیبر بسته بود، اما استراتژی کادر فنی سایپا در نیمه دوم بود که جواب داد و آنها موفق شدند در دقیقه 54 در حالی که خیبر در سودای گلزنی بود روی یک ضدحمله سریع به گل اول مسابقه که البته تنها گل بازی تا سوت پایان بود دست پیدا کنند.
پس از این گل حملات خیبر پردامنه‌تر ادامه پیدا کرد و آنها در روزی که بازی به دلایل مختلف چندین مرتبه قطع شد و شاهد اعلام وقت اضافی زیادی بودیم، چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که با واکنش بهتر مدافعین و سنگربان سایپا و بی دقتی مهاجمین خودی این موقعیت‌ها از دست رفتند. 

نکته قابل توجه این بود که مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا هم در کنفرانس خبری لب به تمجید تیم خیبر گشود و آنها را تیمی خوب و منسجم عنوان کرد که به همین دلیل از دفاع فشرده مقابل آنها استفاده کرده و توانسته به هدف خود دست پیدا کند. 
خیبر اما با وجود شکست در بازی مهم برابر سایپا همچنان صدرنشین جدول لیگ دسته اول و فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول رده بندی دارد که چادرملو است. سایپا هم با 41 امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار گرفته است.

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • (ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • تنها تیم VARدار ایران در لیگ دسته سوم! (عکس)
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد