Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول کمک‌رسانی شستا و ذوب‌آهن اصفهان به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان با اعزام گروه جهادی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، همزمان با ارسال کاروان کمک‌های اهدایی شستا به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان، بسیج شستا امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در میان سیل‌زدگان را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال دستور رهبر معظم انقلاب و تأکیدات ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شستا، کارکنان بسیجی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) و شرکت‌های تابعه، کار توزیع اقلام میان هموطنان سیل زده را با سرعت آغاز کردند.

بر اساس اعلام ستاد کمک رسانی شستا، کاروان‌های اهدایی این شرکت به مناطق آسیب‌دیده تحت عنوان کاروان همدلی و با ظرفیت حدود 100 کامیون از شرکت‌های مختلف زیرمجموعه به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.

براساس تصمیم  ستاد کمک‌رسانی شستا، هلدینگ دارویی تأمین، داروهای موردنیاز برای ارسال به مراکز درمانی محل بحران را بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های بدهی‌های قبلی، تأمین و ارسال خواهد کرد.

از ظرفیت حمل و نقل شرکت بارز ترابر و حمل و نقل آبادان برای انتقال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهره‌برداری خواهد شد و شرکت لوازم خانگی پارس نیز تعدادی لوازم خانگی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار خواهد داد.

 مرحله اول کمک‌رسانی ذوب آهن به مناطق سیل زده 

 مرحله اول کمک رسانی ذوب‌آهن اصفهان به هموطنان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان با اعزام گروه جهادی فولادمردان این شرکت آغاز شد. 

ذوب‌آهن اصفهان در راستای مسؤولیت های اجتماعی خود همچون گذشته اقدامات مختلفی را برای یاری به مردم سیل‌زده  آغاز کرده است.

در مرحله اول این امداد رسانی‌ها گروه جهادی ذوب‌آهن اصفهان با تجهیزات لازم به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان اعزام شدند. کمیته جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی ذوب‌آهن اصفهان از شنبه 21 دی ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام/63058/ر/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن سیستان و بلوچستان امداد رسانی مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت هواپیما در این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد گفت: همزمان با ورود به سال نو و افزایش سفرهای نوروزی، از تاریخ ۲۹ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت هواپیما در فرودگاه «شهید باکری ارومیه» مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۱۴۰۲)، ۳۴ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه این مقدار سوخت میان ۶۲ پرواز توزیع شده است، افزود: با توجه به حضور و ورود گسترده مسافران نوروزی به این شهرستان، سوخت‌رسانی و خدمات‌دهی در این منطقه حساسیت بالایی دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بازدیدهای دوره‌ای و بررسی نحوه عملکرد سوخت‌رسانی مجاری عرضه سوخت، بر همه جایگاه‌های سوخت سطح منطقه نظارت می‌کنند.

مجرد یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان آذربایجان غربی و همسایگی با سه کشور، سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی از وظایف بسیار مهم و راهبردی شرکت به‌شمار می‌رود و باید با دقت و نظارتی جدی انجام شود.

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه