Web Analytics Made Easy - Statcounter

محدثه مقدم :به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد اسلامی با بیان این مطلب که برای اولین بار است خانه مطبوعات یک استان از طریق وزارت مستقیما پیگیر حل مشکل مسکن خبرنگاران است ،گفت:حل مشکل مسکن اقشار مختلف جامعه بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و تا حدی هم به این رسالت خطیر عمل کرده است .

وی افزود : خبرنگاران به عنوان قشر زحمت کش جامعه بزرگ اطلاع رسانی شایسته بهترین ها هستند و حل مشکل مسکن خبرنگاران به عنوان یک دغدغه به مانند سایر اقشار مطرح بوده اما برای اولین بار است که خانه مطبوعات یک استان از طریق وزارت بصورت مستقیم پیگیر این موضوع است که امیدواریم پیگیری خانه مطبوعات لرستان منجر به حل شدن مشکل مسکن خبرنگاران در کشور شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای مرتفع شدن مشکل خانه دار شدن خبرنگاران

وزیر راه و شهرسازی  با اعلام آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای مرتفع شدن مشکل خانه دار شدن خبرنگاران با استقبال از پیشنهادات ارائه شده ،گفت:اهتمام لازم جهت مسکن خبرنگاران صورت می گیرد و وزارت راه و شهرسازی خودش را مکلف به انجام می داند .

دکتر محمد اسلامی  با بیان این مطلب که در برخی استان ها زمین مورد نیاز برای ساخت خانه مطبوعات مستقل از اداره کل ارشاد استان ها از طریق مسکن‌و شهر سازی به صورت رایگان در اختیار خانه مطبوعات گذاشته شده است ،گفت: ما هم‌ معتقدیم رسانه ها مهمترین ‌رکن‌توسعه بوده و برای رشد و تعالی لازمه یک جامعه مدنی هستند از این رو در حوزه اختیارات قانونی برای کمک به آنان دریغ نخواهیم کرد.

دکتر اسلامی در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با تاکید بر رفع مشکل مسکن خبرنگاران تلفنی برای حل این مشکل با مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت و گو کرد.

46

کد خبر 1343092

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خبرنگار مسکن قیمت مسکن رسانه تاثیر رسانه ها وزارت راه و شهرسازی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم

حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم گفت : در همین خصوص ۲۰۰ هکتار از پهنه مجاور روستای طایقان جهت احداث واحد‌های ویلایی یک‌طبقه اختصاص پیدا کرده‌است.

وی گفت: ۵۵۰ هکتار نیز در پهنه مجاور شهر قنوات برای اجرای این طرح انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته‌است.

زنجیرانی فراهانی اضافه کرد: ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت.

وی سایت پرنیان را بزرگ‌ترین سایت از نظر تخصیص اراضی نهضت ملی مسکن استان قم نام برد و گفت: در این سایت ۲ هزار و ۴۷۶ هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی قم قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه