Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح سوگواره " یاس نبوی" در ۳۵۰ بقعه و امامزاده استان اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد حسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: این طرح از اول تا ۱۰ بهمن ماه در بقاع متبرکه استان اصفههان اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوگواره "یاس نبوی" در ۳۵۰ بقعه استان اصفهان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری آئین‌های عزاداری توسط موکب عزاداران و هیأت‌های مذهبی در قالب دسته‌های سینه زنی، زنجیز زنی و نوحه خوانی از جمله برنامه‌های معنوی دراین آئین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین به برگزاری طرح "تبرکات فاطمی" در ایام فاطمیه سال جاری خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار اجرا می‌شود که در قالب آن بسته‌های غذایی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طرح "تبرکات فاطمی" در بقاع شاخص استان شامل امامزاده محمد بن هلال آران و بیدگل، امامزاده سید الکریمان برخوار،  امامزاده زینبیه  اصفهان، امامزاده سید محمد خمینی شهر و امامزاده سید محمد  قهدریجان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام بلک همچنین از اعزام ۱۲۹ مبلغ دینی به بقاع متبرکه در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: خیمه‌های معرفت نیز در این بقاع برپا شده و آماده پاسخگویی به نیازهای زائران خواهد بود.

کد خبر 406067

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سوگواره یاس نبوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اصفهان امام زاده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از دهیاران بخش امامزاده حسن مشکلات روستا‌ها را مطرح کردند.
بخشدار بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد گفت: در این شورای اداری مشکلات این بخش در حوزه‌های گاز، آب شرب، اورژانس ۱۱۵، جاده‌های مواصلاتی، مدارس سنگی و تخریبی، کشاورزی، رانش زمین و جاده‌ها و خانه‌های بهداشت بررسی و برای رفع کردن این مشکلات مصوبات خوبی به تصویب رسید.
ابوذر رییسی افزود: از روند گاز رسانی به ۱۶ روستای بخش امامزاده حسن بازدید شد.
کورش فتحی فرماندار شهرستان فلارد گفت: طرح‌ی گازرسانی فعال و در حال انجام کار است و ۳۰ درصد پیشرفت دارد و ان شاءالله تا موعد مقرر، گاز به ۱۶ روستای این بخش خواهد رسید.
محمد فتحی سرپرست طرح گازرسانی هم گفت: مسیر گازرسانی ۲۰ کیلومتر است و ۶ کیلومتر هم اجرای همزمان پلی اتیلن و فلزی داریم.
وی افزود: بافت خاک و وجود سنگ‌های سخت در مسیر، مقداری باعث کندی کار شده است.
مشکلات مجتمع آبرسانی پروز از جمله کدورت آب شرب در ایام بارندگی، توسط فرماندار و جمعی از اعضای شورای اداری بررسی شد.
شورای اداری شهرستان فلارد مشکلات مدارس سنگی و تخریبی بخش امامزاده حسن را هم بررسی کردند.
اسماعیل صالحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان فلارد گفت: بیش از ۶۰ درصد مدارس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی هستند که ۹ مدرسه در اولویت ساخت این اداره است و به محض ابلاغ اعتبار، شروع بکار خواهد شد.
بخش امامزاده حسن ۳۴ روستا و جمعیتی افزون بر ۱۴هزار نفر دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد